مانور برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم 15 اردیبهشت اجرا می شود

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : مسابقات رشته های قرائت و حفظ کل قرآن کریم از 22 تا 28 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود و حضور و بازدید برای عموم آزاد است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن ربیعی، مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهارداشت: روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه مانور برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در قالب برگزاری اختتامیه مسابقات سراسری اذان ، ابتهال ، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم از ساعت 17 تا 19 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 19 برگزار می شود ، گفت : این مسابقات امسال در روزهای 23 تا 27 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 22 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار و بازدید برای عموم آزاد است.

ربیعی با بیان اینکه امسال هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی در روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار می شود ، تصریح کرد : مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن در روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه امسال برخلاف سالهای گذشته شاهد مشارکت بالای دستگاههای مختلف در برگزاری مسابقات هستیم ، اظهارداشت: باید بخشی از مشارکت و هم افزایی دستگاههای اجرایی را به سمت تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات سوق داد.

وی با اشاره به اینکه راهبردها و سیاستهای تبلیغی و اطلاع رسانی مسابقات از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستادعالی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است ، افزود: در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات باید برروی موضوع اسلام هراسی، ایران هراسی و فعالیت های تروریستی داعش کار تبلیغی صورت بگیرد ، همچنین در زمینه اطلاع رسانی دو نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غرب نیز باید از ظرفیت مسابقات و نخبگان قرآنی بهره برداری کرد.

سخنگوی سازمان اوقاف با بیان اینکه امسال بصورت خاص برجسته سازی فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات مشهود خواهد بود، افزود: تولید محتوا برای مسابقات با نگاه بین المللی و فراملی باید صورت گیرد که هم نیاز داخل و هم نیاز خارج از کشور را برطرف کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.