ارومیه؛

معرفی مدیر کل جدید گمرک بازرگان

طی مراسمی مدیر کل جدیدگمرک بازرگان با حضور " بعیدی " معاون طرح و برنامه رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران ، امام جمعه ، مسئولین ادارات و جمعی و از تجار و بازرگانان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ طی مراسمی مدیر کل جدیدگمرک بازرگان با حضور " بعیدی " معاون طرح و برنامه رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران ، امام جمعه ، مسئولین ادارات و جمعی و از تجار و بازرگانان معرفی شد.

" بعیدی " معاون طرح و برنامه گمرک ایران در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به برنامه های و اقدامات صورت گرفته توسط گمرک ایران اشاره کرد و گفت : تکمیل سامانه جامع امور گمرکی واجرای پنجره واحد مجازی و فیزیکی در گمرک برای بهبود فضای کسب وکار، استفاده از فن اوری های نوین و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته ، ارائه امار و اطلاعات وبروز و در ج در تارنمای گمرک ایران ، متمرکز نمودن سامانه ها و بروز شدن تکنولوژی ، راه اندازی کارشناسی متمرکز و بررسی اسناد در گمرک دیگر ، اصللاح وضعیت مدیریت ریسک و پرداخت الکترونیکی از اقدامات گمرک ایران عنوان نمود .

وی همچنین افزود : آماده همکاری با تمامی سازمانها در جهت ارتقا سطح معیشت مردم منطقه می باشیم .

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این مراسم راه اندازی مدیریت واحد در گمرک بازرگان ، و یکسان سازی قوانین گمرک ، نگاه به برنامه های بالادستی اقتصاد مقاومتی ، همدلی و همزبانی را از خواسته های اصلی مردم منطقه بر شمرد .

لازم به ذکر است در این مراسم اقای تقوی ناظر گمرکات استان اذربایجانغربی با بیان اینکه گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین گمرک زمینی کشورنقش اساسی در رشد و توسعه این منطقه دارد همکاری مسئولین و همکارن جهت یاری نمودن مدیر کل جدید گمرک بازرگان در امورات محوله را خواستار شدند.

در پایان این مراسم نادر انصاریان به عنوان مدیر کل جدید گمرک بازرگان معرفی و از تلاش های توحید اذربد مدیر کل سابق تقدیر شد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۱۶ ۱۵ تير ۱۳۹۶
سلام .گمرک اذر بایجان غربی بیشتر رشوه گیر هستن