مجمع فدراسیون جودو باید قبل از المپیک برگزار شود

کیهان:برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو ،واجب تر است

پیشکسوت جودو کشورمان گفت: مجمع فدراسیون جودو باید قبل از المپیک برگزار شود و به صلاح جودو است که کسی همراه تیم ملی به المپیک برود که مفید باشد.

محمد کیهان پیشکسوت جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برگزاری مجمع انتخاباتی قبل از المپیک برای جودو ایران از نان شب هم برای جودو کشور واجب تر است. اقایان فدراسیون جودو را انحصاری کرده اند. این فردی که برای روابط بین الملل انتخاب کرده اند هیچ گونه اطلاعاتی ار روابط بین الملل در جودو ندارد. روشنایی سواد این کار را داشت ٬ روابط برقرار می کرد و با فدراسیون جهانی ارتباط داشت چرا او را برکنار کردید؟

 وی افزود: کعبی زاده اصلا سازوکار جودو بانوان را نمی داند. خدابخش بمباران تبلیغاتی به راه انداخته و با این تبلیغات دروغین به اهالی جودو القا می کنند که جودو ایران چندین سهمیه المپپیک گرفته است.

 پیشکسوت جودو کشورمان اذعان داشت: خدابخش به هر کسی که بخواهد حکم می دهد و هر کسی را هم که نخواهد به راحتی عزل می کند. این طور نیست که به راحتی کسی را عزل و نصب کنی ٬ کسی که در راس کاری قرار می گیرد باید دوره ببیند و با علم و اگاهی شروع به کار کند . جودو کشور طرح تفصیلی ندارد . اینها دارند تلاش می کنند که خودشان به المپیک بروند در صورتی که کسی باید به المپیک برود که جودویی باشد و بتواند برای جودو ایران مفید باشد و حضورش در المپیک برای جودو ایران دستاورد داشته باشد.      

کیهان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مجمع بعد از المپیک را به صلاح جودو کشور نمی دانم و به نظر من انتخابات فدراسیون جودو باید هر چه زودتر و قبل از المپیک برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام آقای خدابخش دنبال رفتن به المپیک است.به قیمت نابودی جودو
آخرین اخبار