بیرجند؛

تجلیل از امداد گران و داوطلبان هلال احمر

همزمان با روز مبعث با شعار پیامبر مهربانی سفیر صلح و دوستی از امداد گران،جوانان،داوطلبان برترهلال احمر تجلیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر امروز در نشست خبری ضمن عرض تبریک برای روز معلم و کارگرگفت: برای هر روز از هفته هلال احمر شعارهایی در خور فعالیت ها انتخاب شده است .

دکترخامسان افزود: در روز جمعه با شعار "جمعه ایمان ایمنی" شرکت در نماز جمعه؛شنبه با شعار جوانی به رنگ مهربانی همراه با دیدار با ولی فقیه؛ روز یکشنبه با شعار همراهان مهربان در مکان کوهستان و افتتاح بهلگرد و EoC وکتابخانه های پایگاه ها و مکان جدید داروخانه هلال احمر؛از دیگر برنامه های هفته هلال احمر است.

وی گفت : روز دوشنبه با شعار حلقه اتصال مهربانی در اجرای مانورهای امدادی در۱۱شهرستان؛روز سه شنبه با شعار آموزش دریچه ای به دنیای آرام، اعزام کاروان های ۱۱شعبه واجرای طرح نیابت،افتتاح بانک امانات و شروع دوره های تخصصی و افتتاح خانه هلال احمر سه قلعه و در روز چهارشنبه با شعار ایثار برای کاهش آلام بشر که همراه با توزیع اقلام امدادی در پایگاه و ارتقای درجه امدادگری،کارگروه امداد و نجات است .

وی افزود: روز پنجشنبه با شعار امدادگران پیشگامان مهربان غبار روبی مزار شهدا را خواهیم و روز جمعه با شعار مهر مشارکت انتخابات مجامع در یازده شعبه و ۱۱صندوق رای برگزار خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: در هفته هلال احمر علاوه بر ویژه برنامه های مذکور در روزهای سه شنبه ،چهارشنبه و پنجشنبه برنامه های متفرقه از جمله همایش منطقه ای نه به اعتیاد،بازدید از خانواده شهدای امداد گر،دیدار با خانواده پیشکسوتان و عیادت از بیماران را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار