بهروان:

خواستار برگزاری انتخابات به موقع هستیم/ نمره 14 به بالا به فدراسیون فوتبال می‌دهم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه تأکید بسیار در برگزاری به موقع انتخابات دارد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، غلامرضا بهروان در جمع خبرنگاران گفت: برخی از هیئت‌های استان‌ها خواستار تصویب اساسنامه که توسط وزارت ورزش را دارد اما مشکلات خاصی نیست چرا که انتخابات طبق اساسنامه سال 90 برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به هر حال هیئت‌های استان‌ها برگزاری انتخابات را منوط به تعیین اساسنامه توسط وزارت ورزش دانستند اما این اساسنامه سال 90 به تأیید مجمع و فیفا رسیده است و انتخابات بدون مشکل به موقع برگزار می‌شود.

بهروان بیان کرد: من چند سال است در این مجتمع زندگی می‌کنم و تاکنون مشکلی نداشتم و موقعی که انتقادهایی در باره این مجتمع کرده بودم یک مقدار ناراحت شدم چرا که امکانات مکفی در این مجتمع وجود دارد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در باره ارزیابی عملکرد فدراسیون فوتبال و نمره‌اش به این فدراسیون بیان کرد: نمره خوبی می‌دهم ما نباید فقط به یک بخش از فدراسیون از جمله مسابقات نگاه کنیم بلکه مجموعه عوامل همانند ساخت و ساز باید مورد توجه قرار بگیرد و نمره 14 به بالا به فدراسیون فوتبال می‌دهم.

وی در باره گفته‌های کمالوند که شورای امنیت که محل بازی را یادگار امام قرار داده است در این طرح حرف کمالوند درست است، چرا که هفته گذشته ما جلسه‌ای را با دکتر ذوالفقاری معاون سیاسی شورای امنیت داشتیم در این جلسه بیان شد طبق ماده 1 و 2 کلیه مسابقات طبق برنامه‌ریزی در همان مکان برگزار شود، همچنین اجحاف تیم گسترش فولاد نشده است مسئولان گسترش کار خوبی کردند که ورزشگاه اختصاصی ساخته‌اند این ورزشگاه بهترین چمن را دارد اما فاقد نور است.

بهروان در ادامه عنوان کرد: بعضی از بازی‌ها وضعیت خاصی دارند با توجه به اینکه لیگ برتر هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند حساسیت بازی‌ها بسیار بالا است بر این اساس تصمیم‌ گرفتیم که بازی‌ پرسپولیس و گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد گفته‌های کمالوند بیان کرد: کمالوند مستندات خود را در مورد مشکوک بودن بازی‌ها به ما ارائه دهد تا بررسی کنیم.

بهروان در پایان در مورد شک و شبهه‌ها در داوری‌ها بیان کرد: کمیته مسابقات تصمیم‌ گیرنده چیدمان داوری نیست اما من به شخصه به رئیس کمیته داوران حساسیت بازی‌ها را بیان کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار