آل اسحاق:

بیرانوند حق مذاکره با پرسپولیس را ندارد/ نمی توان بازیکنان را به اسارت گرفت

رئیس کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت: علی رضا بیرانوند تا پایان فصل حق مذاکره با باشگاه پرسپولیس را ندارد و این باشگاه هم تاکنون مذاکره ای با نفت نداشته است.

حسین آل اسحاق رئیس  کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران، درباره خبر یکی از رسانه ها مبنی بر قطعی شدن انتقال علی رضا بیرانوند به پرسپولیس در پایان فصل با مبلغ یک میلیارد تومان به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: اولین بار است که چنین خبری را می شنوم. هیچ یک از بازیکنان نفت تا پایان فصل، طبق قرارداد خود حق مذاکره با باشگاه دیگری را ندارند. از طرفی تاکنون مسئولان پرسپولیس مذاکره ای با ما در رابطه با انتقال بیرانوند انجام نداده اند.

وی افزود: بیرانوند تا خرداد 1396 با نفت قرارداد دارد اما در این قرارداد بندی آمده است که در صورت پرداخت نشدن دست کم 50 درصد قرارداد فصل جاری وی، قرارداد سال بعد دروازه بان نفت خود به خود فسخ می شود.

آل اسحاق ادامه داد: باشگاه نفت به دلیل مشکلات مالی در فاصله 2 هفته مانده تا پایان لیگ نتوانسته به تعهدات خود نسبت به بازیکنان و کادرفنی عمل کند و اگر این وضعیت تا روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات ادامه داشته باشد، اعضای تیم نفت به راحتی می توانند قرارداد خود را فسخ کنند.

وی با اشاره به این که بیرانوند چند پیشنهاد از تیم های خارجی هم دارد، بیان کرد: علاوه بر پرسپولیس چند باشگاه اروپایی هم برای جذب دروازه بان تیم ملی کشورمان اظهار تمایل کرده اند. در آستانه نقل و انتقالات حرف های زیادی درباره انتقال بازیکنان زده می شود اما تا زمانی که قراردادی به صورت مستند و رسمی ثبت نشود، نمی توان ان را قطعی دانست.

آل اسحاق در پاسخ به این سوال که با توجه به پیروزی نفت مقابل پرسپولیس در دیدار هفته گذشته 2 تیم، انتقال بیرانوند به جمع سرخ پوشان را شیطنت برخی افراد برای انتقام از شاگردان منصوریان می داند یا خیر، اظهار داشت: من تا حدی این موضوع را قبول دارم. از طرفی با وجود این که  بی پولی باشگاه می تواند تمرکز بازیکنان را در آستانه رسیدن به سهمیه آسیا از بین ببرد اما آن ها با غیرت و تعصب به میدان می روند و با تمام وجود از اعتبار خود و تیمشان دفاع می کنند. 

وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان به کار گرفته ایم اما اگر نتوانیم در این راه موفق عمل کنیم، نمی توانیم بازیکنان را به اسیری بگیریم و باید به آن ها حق دهیم که به فکر آینده خود و خانواده شان باشند. در صورت جدایی بازیکنان و اعضای کادرفنی، باشگاه نفت آسیب جدی می بیند و به اصطلاح 2گانه سوز می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار