منصوری آرانی در تذکر شفاهی:

متخلفان قاچاق کالا و مواد مخدر باید شناسایی و معرفی شوند

نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس از دولت درخواست کرد تا متخلفان عرصه قاچاق کالا و مواد مخدر را شناسایی و معرفی کنند.

متخلفان قاچاق کالا و مواد مخدر باید شناسایی و معرفی شوند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی منصوری آرانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 13 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم افزود: از وزیر آموزش و پرورش درخواست دارم به معیشت فرهنگیان، کارکنان و بازنشستگان از این گروه فرهیخته رسیدگی کنند، همچنین از استاندار استان اصفهان می‌خواهم به معوقات بازنشستگان کارگری کاشان رسیدگی کند.
 
نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از دولت و وزیر دفاع می‌خواهم وضعیت بازنشستگان ارتش را بررسی کرده و هماهنگی حقوق را انجام دهد. همچنین از وزیر کشور درخواست دارم جهت شهری شدن برخی از روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب اقدام کند.
 
وی تاکید کرد: وزیر صنعت و اقتصاد نیز باید تسهیلاتی را برای کارآفرینان بخش نساجی آران و بیدگل در نظر گیرد، از سوی دیگر مسئولان حوزه گردشگری نیز به وضعیت گردشگری آران و بیدگل رسیدگی کرده و سرمایه‌گذاری انجام دهند تا بتوانند هزاران شغل ایجاد کنند.
 
منصوری آرانی تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر حجت تمام است و دولت باید مقصر آن را شناسایی کرده و آن ها را معرفی کند تا از این طریق بتوانند تولید کشور را ساماندهی بخشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار