مدیربازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: با حامیان مالی زیادی وارد مذاکره شده ایم اما تحریم ها مانع از ورود کمپانی های بزرگ به کشورمان هستند.

ترابیان: شرکت های بزرگ حامی ما نمی شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در جمع خبرنگاران جوان، درباره حامی مالی تیم ملی فوتبال کشورمان و گزینه های احتمالی آن اظهارکرد: باید عنوان کنم که درخشان را به عنوان نماینده تعیین حامی مالی فدراسیون فوتبال انتخاب کردیم وبه وی ماموریت دادیم که به جریان مشخص کردن حامی مالی ورود کند.
 
وی در ادامه افزود: با صراحت اعلام می کنم که ما در ابتدا سه شرکت و کمپانی به عنوان حامیان مالی انتخاب کرده بودیم که گرچه به صورت مستقیم با ما وارد مذاکره نشدند یا از طریق خودکمپانی ویا از شیوه مذاکره با دلالها بوده است که به نتیجه منتهی نشد.
 
ترابیان ادامه داد: ما زمانی که نتوانستیم با گزینه های سه گانه وارد مذاکره شویم مجبورشدیم به سراغ کمپانی های ضعیف تر برویم وباید بگویم دلیل مذاکره نکردن با کمپانی ها فشار آمریکایی ها و تحریم واردشده به کشورمان بود چراکه کمپانی ها می ترسیدند که منافع مالی شان به مخاطره افتد.
 
مدیربازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: دراین راستا درخشان را برای انجام ماموریت به خارج کشور فرستادیم و 4 گزینه را وی انتخاب کرد که گزینه نخست که از کشورآلمان که نتوانست جذابیت ها را ایجاد کند وبه توافق نرسیدیم وسه شرکت دیگر هم باقی ماندند که در بررسی های لازم نهایت کمپانی مورد نظر خود را برای تیم ملی برگزیدیم.
 
وی اضافه کرد: ما گزینه آخر را انتخاب کرده بودیم و توانستیم با این شرکت به توافق برسیم درخشان در روزنامه های کثیرالانتشارفراخوانی مبنی برحضور شرکت در تیم ملی منتشر کرده بود که پس از بررسی کمپانی های زیادی وارد مذاکره شدند ودر نهایت تصمیم گیری شد.
 
ترابیان با اشاره به کیفیت لباس تیم ملی عنوان کرد: در بحث پیراهن تیم ملی ابتداباید کیفیت لباس مورد ارزیابی قرار گیرد سپس به رایگان بوده پیراهن توجه شده است وبعدازآن دست یابی به تهیه لباسها ساده وآسان باشد. ودر ادامه پولی که شرکت ها به ما پرداخت می کنند و تخفیف از اهمیت ویزه برخوردار است.
 
مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به حامی مالی سابق تیم ملی عنوان کرد: حامی مالی گذشته تیم ملی حقانیت خودرا ثابت کرده است وجای دارد از همکاری مسئولان کمپانی قبلی تشکر کنیم. اما در باره حامی مالی کنونی تیم ملی باید بگویم نه تنها پول به ما می دهد که 100هزار دلار است ابا تخفیف 90 درصدی برای تهیه لباس به ما می دهد. اولین چک صدهزار دلار بود که در اختیار فدراسیون قرار داده شده بود.
 
وی در باره کیفیت لباسها یادآورشد: در باره کیفیت باید عنوان کنم که خواستار سیستم خنک کنندگی در لباس ها شدیم چرا که بازیکن در هوای گرم 1تا 2 لیتر آب بدن از دست می دهد که می تواند برکیفیت بازی ها تاثیر بگذارد.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار