باقریان: خوزستانی‌ها از مذاکرات ویسی مطلع بودند/ اخلاق حرفه‌ای را رعایت کردیم

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در جریان مذاکره با ویسی بودند و بی‌اخلاقی صورت نگرفت.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: ما شرایط تیم استقلال خوزستان را به ویسی یادآوری کردیم اما وی بیان کرد، مسئولان خوزستانی موافق مذاکره هستند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: اخلاق حرفه‌ای را رعایت کردیم و با موافقت نعمتی‌نژاد مدیرعامل استقلال خوزستان با ویسی برای فصل بعد مذاکره کردیم.
 
باقریان درباره وضعیت ویسی تصریح کرد: ویسی یکی از گزینه‌های سرمربیگری سپاهان برای فصل بعد است. علاوه بر این مربی، سه گزینه هم مدنظر داریم که تاکنون با آنها مذاکره نکردیم.
 
مدیرعامل سپاهان درباره طرح گزینه‌هایی همچون گوادیولا و روبرتو کارلوس بیان کرد: موقعی که بحث تعویض مربی در یک تیم مطرح می‌شود آن وقت پیشنهادهایی را ارائه می‌دهند. ما با این مربیان مذاکره نکردیم، اما مدیر برنامه‌ها و واسطه‌ها این مربیان را به ما معرفی کردند.
 
وی درباره وضعیت محرم نویدکیا اظهار داشت: با توجه به اینکه دو هفته بیشتر به پایان لیگ برتر نمانده است همان کادر فنی قبلی به کارش ادامه می‌دهد و وضعیت نویدکیا هم بعد از پایان فصل مشخص می‌شود.
 
مدیرعامل سپاهان در پایان درباره وضعیت‌ هادی عقیلی خاطرنشان کرد: با توجه به این که این بازیکن جراحی در کمرش انجام داده است و دوره نقاهت را طی می‌کند بعد از پایان فصل در مورد این بازیکن تصمیم می‌گیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار