گیلان؛

ساخت 4فیلم مستند عملیات‌ های دفاع مقدس در گیلان

4فیلم مستند با موضوع عملیات‌ های دفاع مقدس در راستای نخستین کنگره ملی 8هزار شهید استان گیلان در صدا و سیمای مرکز این استان حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان با اعلام این خبر گفت: مستند عملیات های والفجر8، کربلای2، کربلای5 و نصر4 که استان گیلان در آنها نقش کلیدی داشت، در این مرکز در حال ساخت است.
علیرضا برجی با بیان اینکه در حال حاضر یک مستند با عنوان گیله مردان در فاو با موضوع عملیات والفجر8 آماده پخش است، افزود: مستند عملیات نصر4 در مرحله پایانی تدوین قرار دارد و 2مستند دیگر نیز پس از بازسازی عملیات ها در ماه های آینده برای پخش آماده می شوند.
وی با اشاره به عوامل ساخت مستندهای دفاع مقدس گفت: عوامل و دست اندرکاران ساخت 4مستند عملیات های دفاع مقدس گیلان عبارتند از: تهیه کننده: سیدهادی میرعبدالعظیمی، نویسنده و دستیار تهیه: علیرضا شعبانی نژاد، تصویربردار و نورپرداز: مهدی پژمان، تدوین و صداگذاری: سید مصطفی نبوی.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای گیلان خاطرنشان کرد: برای تطبیق صحت تاریخی مستند ها علاوه بر حشمت الله هدایتی که به عنوان محقق و مشاور پروژه همکاری دارد، از نظارت مستمر قاسم شافعی و بهروز جلائی از صاحب نظران دوران دفاع مقدس استفاده شده است.


انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.