زنجان؛

53 درصد از جمعیت استان زنجان زیر چتر بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: 530 هزار نفر از جمعیت استان که نزدیک به 53 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مسعود علیاری در نشست خبری اصحاب رسانه ای به مناسبت گرامیداشت هفته کارگربا بیان اینکه تعداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در سطح کشور از مرز 41 میلیون نفر گذشته است افزود: سازمان تامین اجتماعی در 3 حوزه ی بیمه ای، درمانی و اقتصادی فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: نزدیک به 3 میلیون نفر مستمر بگیر به صورت مستقیم و 41 میلیون نفر بیمه شده ی اصلی و تبعی را در کل کشور تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان بیان کرد: سازمان در سال گذشته با بودجه ای بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان در جهت ارائه ی 18 نوع خدمت به بیمه شدگان و مستمر بگیران اقدام کرده است.

علیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته ماهیانه 45 میلیارد تومان تحت عنوان کمک های بلند مدت و کوتاه مدت به بیمه شدگان ارائه شده است افزود: در سال جاری این مبلغ به 55 میلیارد تومان ارتقاء یافته است که به صورت ماهیانه در بخش بیمه در قالب تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمر بگیران ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.