ایلام؛

مرگ دو کارگر در پتروشیمی ایلام

مديرعامل پتروشيمي ايلام ضمن تشريح دو حادثه سقوط از داربست و مرگ 2 كارگر اين شركت، بر پيگيري عوامل و دلايل بروز اين حادثه تاكيد كرد.

مرگ دو کارگر در پتروشیمی ایلام
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ایلام فرهاد دانشي گفت: در روزهاي 11 و 12 ارديبهشت سال جاري و همزمان با هفته كار و كارگر 2 حادثه ناگوار و تلخ در پتروشيمي ايلام رخ داد كه به موجب آن دو نفر از همكاران عزيزمان از داربست بندهاي حرفه اي پيمانكاري پتروهنگام جان باختند.
 
روز 11 ارديبهشت يكي از پيمانكاران پروژه الفين كه جهت ايمن سازي و تخته ريزي پايپرك t103 در ارتفاع حضور داشت در هنگام جابجايي بر روي تير افقي بتوني كه عرض آن 70 سانتيمتر بود به هنگام برداشتن تخته و الوار تعادل خود را از دست داد و از ارتفاع 10 متري سقوط كرد و 24 ساعت پس از حادثه در بيمارستان فوت كرد.
 
در روز 12 اردبيهشت نيز يكي از كارگران جوشكار ساعت 15:30 دقيقه در ضلع شمالي پايپرك a103 در ارتفاع تقريبا 20 متري بر روي درام مشغول عمليات جوشكاري بود ضمن اينكه جهت اين كار پلت فرم و داربست مناسب در نظر گرفته شده و تذكرات قبل از كار به تيم جوشكاري داده شده بود.

در حين كار مامور ايمني شرايط كار را بررسي و از قلاب شدن كمربند افراد مطمئن شده است در پايان كار نفر كمكي جوشكار براي جمع كردن برزنت محافظ اقدام و براي اين كار از الوارهايي استفاده مي كند كه در محل نامناسب قرار گرفته بودند بنابراين هنگام قرار گرفتن روي اين الوارها تعادل خود را از دست مي دهد و به پايين سقوط كرده و جام خود را در اين حادثه از دست مي دهد كه بررسي جزئيات حادثه در دست اقدام است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ایلام ، حادثه ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.