کرمانشاه؛

انحطاط افکارجامعه هدف اصلی دشمنان

فرماندار کرمانشاه گفت: امروز دشمنان برای نابود کردن کشورهای مسلمان کمتر به سراغ جنگ می‌روند و تلاش می‌کنند تا با انحطاط افکار جامعه به اهداف خود دست یابند.

انحطاط افکارجامعه هدف اصلی دشمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل‌الله رنجبر افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند تا امثال شهید مطهری و دکتر شریعتی و علامه طباطبایی و ظریف را از ما بگیرند و از این طریق ما را فلج و زمین‌گیر کنند.

رنجبر با اشاره به دستور مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور مبنی بر تشکیل قرارگاه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: به نظر می‌رسد این مسئله می‌تواند نقش مهمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به مقوله تاب‌آوری در جامعه کنونی، پرداختن به این مهم را در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت دانست.

فرماندار کرمانشاه سپس پرانرژی بودن را از ویژگی‌های دوران نوجوانی برشمرد و گفت: افراد در سنین نوجوان انرژی و توان مضاعفی دارند که این توان را در دو جبهه خوبی‌ها و بدی‌های می‌توانند بکار گیرند و این مسئله ضرورت برنامه‌ریزی برای نوجوانان و سمت و سو دادن آنها به سمت مثبت را نشان می‌دهد.

رنجبر در ادامه از دانش‌آموزان کنونی به عنوان فرداسازان جامعه یاد کرد و با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان، بر لزوم برنامه‌ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی ما نتوانسته‌ایم اوقات فراغت را به فصل سرگردانی تبدیل نکنیم، گفت: این فصل خصوصا برای اقشار فقیر جامعه تبدیل به فصل سرگردانی می‌شود.

وی افزود: در بازدید از نقاط دور افتاده شهر رنگ و بوی فقر را در حاشیه شهر می‌بینیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.