فردا برای خواندن دیر است؛

اختصاص 4 هزار دستگاه پز به نمایشگاه کتاب/ به راحتی بن کتاب دریافت کنید

بازدیدکنندگان 35% به صورت مجازی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری شرکت آسان پرداخت با موضوع پوشش پرداخت الکترونیک بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران و بن‌های مجازی با حضور حامد منصوری مدیر عامل شرکت آپ، مهندسان و دیگر مدیران این شرکت برگزار شد.
 
حامد منصوری در ابتدای نشست ضمن تشکر از خبرنگاران به خاطر شفاف‌سازی و فرهنگ‌سازی درباره این صنعت، گفت: امسال هم مثل سال گذشته طی مناقصه توسط بانک شهر به عنوان مجری پرداخت الکترونیک در نمایشگاه انتخاب شدیم. در سال گذشته همه رضایت خود را از نحوه پردازش و انجام تراکنش اعلام کرده بودند.  
 
وی ادامه داد: اتفاق خوبی که امسال شاهد آن بودیم علاوه بر خرید فیزیکی بن کتاب، خریداران می‌توانند از طریق اپلیکیشن آسان پرداخت بن خرید را دریافت کنند. همچنین خریداران می‌توانند رسید خود را از دستگاه پز با پیامک دریافت کنند.
 
منصوری عنوان کرد: امسال بیش از 35% فروش بن کتاب به صورت مجازی بوده و 4 هزار دستگاه پز به نمایشگاه اختصاص دادیم. این استقبال خیلی خوب بود به نظر من برای سال آینده تا 60% هم می‌توانیم ارتقا دهیم. از 5میلیون بازدیدکننده نمایشگاه پارسال 1 میلیون و 600 هزار تراکنش توسط دستگاه‌های شرکت آپ انجام شده است.  
 
وی در خصوص هزینه دانلود و مشکلات امنیتی اظهار داشت: با قراردادی که با اپراتور داریم هزینه دیتای استفاده شده شرکت آپ انجام شده است. همچنین از نظر امنیتی این اپلیکیشن سطح امنیت بالایی دارد چرا که بعد از نصب این برنامه از کاربر شماره موبایل می‌خواهد و بعد یک شماره امنیتی به صورت پیامک به  خریدار ارسال می‌شود و شماره موبایل در سیستم ثبت خواهد شد.
 
منصوری تصریح کرد: پست‌ها علاوه بر اینترنت به شبکه GPRS هم متصل می‌شود و 120 نفر روزانه در نصب و پشتیبانی در نمایشگاه خدمات‌رسانی می‌کنند.
 
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار