روشنی:

انجمن فیتنس کشور با هدف سالم سازی جامعه کار خود را آغاز کرد

انجمن فیتنس کشور با هدف سالم سازی و جامعه ای بدون استفاده از داروها به منظور ارتقای بدن کار خود را در دانشگاه های پیام نور آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نشست هم اندیشی کمیته های هیات های فیتنس کل کشور با حضور مدیر کل تربیت بدنی باشگاه پیام نور (نصیر زاده) و مسعود روشنی رییس این انجمن و پژمان فوزون خواه رییس کمیته فیتنس برگزار شد و اعضای هیات استان ها معرفی شدند.
 
رییس انجمن فیتنس و تناسب اندام دانشگاه های پیام نور کشور در این خصوص گفت: این انجمن با هدف سوق جامعه به سمت و سوی سلامتی تشکیل شده است و تمامی رییس هیات های استان ها از افراد نام آشنای ورزش هستند و مقرر شد تمامی هیات ها در برنامه کاری بحث استعداد یابی و خلا آموزش را در بخش سلامت سازی جامعه پر کنند.
 
وی افزود: امروز ورزش کشور دچار عارضه ای به نام مصرف دارو های خطرناک استروئیدی و هورمونی شده است و انجمن فیتنس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جامعه ورزش را به سمت و سوی ورزشی پاک و هدفمند پیش ببرد.
 
روشنی در ادامه تصریح کرد: فیتنس در معنای لغوی به معنای آماده سازی افراد و تمامی اقشار جامعه است و تلاشمان در این انجمن نهادینه کردن ورزش در امور دانشگاهی کشور است و به عنوان اولین دانشگاهی که در این رشته پیشگام شده تلاش کنیم که پیشرو باشیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: باید ورزش به صورت سالم سازی در جوامع پیش برود و در ابتدای کار ما اولویت اولمان در ورزش کشور و به خصوص در نهاد دانشگاهی سالم سازی و جلوگیری از استفاده داروهای مضر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار