علیرضا شجاع نوری در باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

«دونده زمین» جزو فیلم‌های خوش استقبال هنر و تجربه خواهد شد

«دونده زمین» فیلمی که در نوع خود، تا به امروز در سینمای ایران ساخته نشده است.

علیرضا شجاع نوری بازیگر سینما و تهیه‌کننده فیلم «دونده زمین» به کارگردانی کمال تبریزی، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حسش نسبت به اکران این فیلم بعد از شش سال گفت: بسیار خوشحالم که این اثر بالاخره بعد از شش سال اکران شد و حس بسیار خوبی دارم. امیدواریم بتواند با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

وی در خصوص این سوال که آیا با وجود گذشت شش سال حرف فیلم کهنه نشده، عنوان کرد: مضمون و محتوا و حرف اصلی فیلم در مورد توجه به خود و داشته‌های خود است. به خصوص در مورد ما ایرانی‌ها که باید زیاد متوجه داشته‌های خود باشیم؛ به این جهت حرفش هیچ وقت کهنه نخواهد شد.

وی افزود: «دونده زمین» از لحاظ سینمایی یک کار تجربی است که در سینما تا به امروز ساخته نشده؛ چون ما یک درام را در دل یک مستند قرار دادیم. به نظر می‌رسد فیلم، به جهت کشش داستان و نحوه ارتباط با مخاطب نیز موفق خواهد بود و همه طیفی را به سمت خود خواهد کشاند.

این بازیگر در خصوص علت اکران نشدن فیلم طی شش سال بیان کرد: در واقع حدود یک سالی است در نوبت اکران بخش هنر و تجربه هستیم. از طرفی این فیلم باید در جایی مانند هنر و تجربه اکران می‌شد. چون در سال‌ قبل چنین بخشی وجود نداشت، فیلم اکران نشد.

بازیگر فیلم «محمد رسول‌الله» اضافه کرد: به نظرم «دونده زمین» جزو فیلم‌های خوش استقبال هنر و تجربه خواهد بود و مخاطب آن را دوست خواهد داشت.

شجاع نوری در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد وجود بخش هنر و تجربه در سینمای ایران خاطرنشان کرد: این بخش فرصتی است برای فیلم‌هایی مانند «دونده زمین» که اگر از این بعد به قضیه نگاه کنیم، حضور این بخش اتفاق بسیار خوبی است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار