ناصر هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهاب حسینی من را برای بازی در فیلم «برادرم خسرو» معرفی کرد

بازیگر سریال «پدرسالار» از علت همکاری خود با فیلم احسان بیگلری و ویژگی‌های این اثر گفت.

ناصر هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که چرا برخی معتقدند «برادرم خسرو» فیلمی شریف است؛ به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برخی افراد کلمه‌هایی مانند شریف، متین، وزین، شاعرانه و ... را به فیلم‌ها نسبت می‌دهند که باید جوابش را از خودشان پرسید؛ اما آن چیزی که من درک کردم این است که اگر «برادرم خسرو» شریف است حتما کارگردان و عوامل تقلب نمی‌کنند، دروغ نمی‌گویند و اطلاعات سالم به دست مخاطب می‌رسانند.

وی در مورد چگونگی همکاری با این اثر عنوان کرد: دستیار فیلم با من تماس گرفت و به دفتر شهاب حسینی دعوت شدم. در ادامه از آنجایی که بازی شهاب حسینی و شخصیت خوب ایشان را دوست داشتم، مذاکرات اولیه شکل گرفت. بعد با کارگردان آشنا شدم و در مورد فیلمنامه و کاراکترها برای رسیدن به نقطه دلخواه بحث‌های طولانی انجام دادیم. البته بگویم که شهاب حسینی من را برای بازی در این اثر معرفی کرده بود.

وی در مورد استقبال مخاطب از «برادرم خسرو» اظهار داشت: این فیلم اثری آرام و موضوعی خاص با گرایش به خانواده‌ها دارد. امیدوارم در شرایط خوبی اکران شود تا مخاطب از آن استقبال کند. چون طبق شنیده‌ها از دوستان، همکاران و منتقدان اگر از بخش نگاه نو به سودای سیمرغ می‌رفت، نگاه جدی‌تر و توجه بیشتری به آن می‌شد، در هر صورت درست یا غلط بودن این موضوع را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم مخاطب را جذب کند.

این بازیگر درباره دلیل ماندگاری خود و برخی دیگر از بازیگران اینگونه بیان کرد: من از دوره دبیرستان تا دانشکده و امروز کارهای مختلفی در زمینه نویسندگی، کارگردانی و بازیگری انجام دادم و در اصل فقط به این موضوع فکر می‌کردم. در این راستا هیچ وقت از مطالعه، ورزش و آماده نگه داشتن خودم غافل نشدم؛ چون بازیگر حرفه‌ای همیشه باید برای هر نقشی آمادگی داشته باشد و خود را از هر جهت در اوج نگه دارد. خوشبختانه تا به امروز با این اهداف به خوبی پیش رفتم. امسال نیز شانش بازی در فیلم «برادرم خسرو» با نقشی خوب، به من رو کرد که از این جهت خوشحالم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که در سینما تا چه حد حق انتخاب دارد، خاطرنشان کرد: اصولا بدنه اصلی سینما در همه جای دنیا مربوط به جوان‌هاست و زمانی که سن بازیگر بالا می‌رود، بیشتر به حاشیه رانده می‌شود. در نتیجه انتخاب برای هم سن و سالهای من سخت‌تر خواهد شد. این اتفاق خوبی نیست؛ چون انتخاب را محدود می‌کند اما با همه تفاسیر باز سعی می‌کنیم نقش‌های خوب یعنی پرسوناژی را که دارای ابعاد مختلف باشد، انتخاب کنیم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار