اردو نشینان تیر و کمان مشخص شدند

ملی پوشان تیر و کمان جانبازان و معلولین برای برپایی دومین اردو مشخص شدند.

اردو نشینان تیر و کمان مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، آلگ نیکولاویچ سرمربی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین برای برپایی دومین مرحله اردوی آمادگی لیست ملی پوشان را مشخص کرد.بدین ترتیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری، مجید کاکوش و زهرا نعمتی دارندگان سهمیه ریو همرا با سیده زهرا حسینی، سمیه عباسپور، فرزانه عسگری و اصغر فتاحی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

این در حالی است که طبق توافق های انجام شده زهرا نعمتی تا پایان مسابقات المپیک همراه با تیم ملی تیر و کمان به تمرین می پردازد و به علت همزمانی مسابقات جهانی ترکیه، از همراهی تیم ملی جانبازان و معلولین در رقابت های جهانی چک باز می ماند.

مجید کهتری رئیس انجمن تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این اردو از 16 اردیبهشت ماه در تهران محل باشگاه آذین آغاز می شود و تا 31 همین ماه ادامه دارد.کادر فنی در نظر دارند فشار تمرینات بدنسازی را کاهش دهند و به برنامه تکنیکی و تیراندازی به پردازند.

وی ادامه داد: ملی پوشان پس از استراحت کوتاه دوباره پنجم خرداد ماه برای برگزاری اردوی متصل به اعزام وارد محل تمرینات می شوند و پس از آن برای کسب سهمیه ریو در بخش کامپوند به مسابقات جهانی چک اعزام می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.