قم؛

انتشار اشعار طنز مخزن الاشرار در نمایشگاه کتاب تهران

احمدی دبیر طنز حوزه هنری گفت: مجموعه اشعار طنز «مخزن الاشرار» و تجدید چاپ چند اثر دیگر خود در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کتاب «مخزن الاشرار» برای نخستین بار از سوی انتشارات سوره مهر عرضه می‌شود، این اثر که سال گذشته به چاپ رسیده است در این دوره نمایشگاه کتاب در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم بیان کرد: این کتاب از 40 قطعه شعر در قالب‌های گوناگون از جمله غزل، مثنوی، قصیده، شعر آزاد و سی رباعی و دوبیتی طنز تشکیل ‌شده است.

وی افزود: آماده سازی کتاب «سکرت گاردن» را به تازگی به پایان رسانده‌ام و به زودی این اثر نیز از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید. این کتاب شامل آثاری است که در شماره‌های مختلف نشریه طنز «سه نقطه» با همین نام منتشر کرده‌ام و اکنون قصد دارم این یادداشت‌های طنزآمیز را به صورت کتاب عرضه کنم.

وی تصریح کرد: «سکرت گاردن» نقیضه‌ای است بر منظومه «گلشن راز» شیخ محمود شبستری که در آن آیین‌هایی هم‌چون شیطان پرستی، بهایی، داعش، تکفیری و... مورد نقد قرار گرفته ‌است.

مضمون بسیاری از طنزهای عباس احمدی مسائل اجتماعی و اخلاقی است. از او پیش از این دو مثنوی بلند درباره‌ فضای دانشگاه منتشر شده ‌است که «مثنوی دانشجویی» و «دانشگاه نامه» نام دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار