خانبان: برانکو می خواهد خودش را از شکست تبرئه کند

آنالیزور تیم نفت تهران گفت: سرمربی پرسپولیس با مطرح کردن برخی موضوعات، می خواهد خودش را از شکست تبرئه کند.

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،   پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل نفت در هفته 28 لیگ برتر برانکو ایوانکوویچ در گفت و گو با یکی از رسانه ها با اشاره به ارتباط مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی فوتبال کشورمان، نفتی های پایتخت را متهم به کمک گرفتن از کارلوس کی روش کرد.

در همین رابطه با مهدی خانبان آنالیزور تیم نفت و برادر عضو کادرفنی تیم ملی گفت و گویی انجام دادیم که وی ضمن اشاره به قصد برانکو برای تبرئه کردن خود از این شکست، گفت : برانکو تنها با هدف تبرئه شدن از شکست مقابل نفت چنین بحثی را پیش کشیده است. ما در بازی با پرسپولیس روی کارهای دفاعی و استفاده از ضد حملات تمرکز داشتیم. با بررسی که همراه با آنالیزورهای دیگر نفت داشتیم، می دانستیم اگر مقابل پرسپولیس باز بازی کنیم و بخش اصلی برنامه های خود را روی حمله به سمت دروازه پرسپولیس قرار دهیم، در ضد حملات این تیم غافلگیر می شویم.

وی افزود: استقلال خوزستان هم مقابل نفت چنین حربه ای را دنبال می کرد و قصد استفاده از ضد حملات را داشت، اما با تدابیر کادرفنی و گروه آنالیزورهای نفت به هدف خود نرسید.

خانبان ادامه داد: نفت مدت ها است که به پرسپولیس نمی بازد و الان هم کار جدیدی انجام ندادیم. سال گدشته نیز با استفاده از ضد حمله پرسپولیس را شکست دادیم.  تعویض های برانکو مقابل نفت اشتباه بود. پس از بیرون آمدن فرشاد احمدزاده فضای زیادی برای تیم ما ایجاد شد و ما توانستیم با استفاده از اشتباهات برانکو به حریف ضربه بزنیم.

وی افزود: مهرداد خانبان هیچ ارتباطی با کادرفنی نفت ندارد. وی تنها در یک بازی فصل گذشته ما در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بیماری من، فیلم بازی حریف را در اختیارمان قرار داد. نفت همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال با انگیزه و اطلاعات کامل حریف وارد زمین می شود. من از برانکو سوال می پرسم که آیا در زمان بازی پرسپولیس و نفت ، کی روش در ایران حضور داشته که بخواهیم از وی کمک بگیریم.  در ضمن سطح کاری سرمربی تیم ملی به وی اجازه نمی دهد که برای  بازی لیگ برتری در ارنج به مربیان کمک کند.

خانبان با اشاره به جنگ رسانه ای برانکو، اظهار کرد: برانکو برای از دست ندادن محبوبیت خود جنگ رسانه ای راه انداخته و قصد دارد اشتباهاتش را توجیه کند. نفت اگر در گیر مشکلات مالی نمی شد در حال حاضر با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشت. بنابراین پرسپولیس به تیم کمی نباخته که برانکو ارتباط اعضای کادرفنی نفت با کی روش را پیش می کشد.

آنالیزور تیم نفت تهران گفت : نفت امسال در لیگ برتر استقلال هم شکست داد اما مظلومی این بحث ها را مطرح نکرد چرا که اصلا به کمک کی روش به کادرفنی نفت فکر هم نمی کرد. باز هم می گویم مهرداد خانبان در لیگ پانزدهم هیچ ارتباطی با کادرفنی نفت نداشته و تمام فصل را درگیر تیم ملی و امور شخصی خود بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خانبان ، مربی نفت ، برانکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار