نعمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور "منتخبان لیست امید" در هر فراکسیونی بلامانع است

نماینده منتخب مجلس دهم معتقد است؛ حضور منتخبان لیست امید در هر فراکسیونی غیر از امید بی‌اخلاقی نبوده و بلامانع است.

"بهروز نعمتی" نماینده اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهار نظری مبنی براینکه حضور منتخبان لیست امید در فراکسیونی غیر از امید در مجلس دهم غیراخلاقی است، عنوان داشت:  لیست امید در تهران بر مبنای ائتلاف گروه‌های مختلف شکل گرفت.

وی تصریح کرد: لیست امید تهران بر مبنای کاهش تندروی، تفاهم میان سیاسیون و حضور در مجلس دهم ایجاد شد و آن‌ها می‌توانند در هر فراکسیونی قرار بگیرند.

منتخب مردم "تهران"، "ری"، "شمیرانات" و "اسلامشهر" در مجلس دهم اظهار داشت: ما برای حضور در لیست امید تهران از خودمان گذشتیم ؛ زیرا وقتی با سبقه اصولگرایی در لیستی اینچنینی قرار می‌گیری، حرف‌ و حدیث‌ها می‌شنوی.

نعمتی همچنین پیرامون خبری مبنی براینکه لاریجانی حضور در فراکسیون اصولگرایان را پذیرفته است، گفت: بنده از رئیس مجلس چنین سخنی را نشنیده‌ام.

وی ادامه داد: با بسیاری از نمایندگان بحث‌های متعددی پیرامون این موضوع که عقلا، معتقدین و افرادی که از تندروی‌های دو جناح خسته شده‌اند وارد فراکسیون سومی شوند، داشته‌ایم.

نماینده اسدآباد با تاکید براینکه در مجلس دهم سه فراکسیون اصولگرایان، امید و اعتدالیون خواهیم داشت، تصریح کرد: تفکر رهروانی در مجلس آینده هم وجود خواهد داشت؛ البته شاید با نامی دیگر شکل بگیرد.

منتخب مردم "تهران"، "ری"، "شمیرانات" و "اسلامشهر" در مجلس دهم خاطرنشان کرد: رایزنی‌ها برای عضوگیری در فراکسیون‌های مجلس دهم آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار