گواردیولا: به بازیکنانم افتخار می کنم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد بازیکنانش تقدیر کرد و گفت به آنها افتخار می کند.

گواردیولا: به بازیکنانم افتخار می کنم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ،بایرن مونیخ با وجود پیروزی 2-1 مقابل اتلتیکو مادرید به دلیل شکست 1-0 در مادرید و گل خورده در خانه از رسیدن به فینال این رقابت ها باز ماند

پپ گواردیولا پس از پایان مسابقه گفت: ما در فینال لیگ قهرمانان نیستم اما من به بازیکنانم افتخار می کنم.ما همانطور که می خواستیم بازی کردیم.هر کاری که می توانستیم کردیم. فوتبال همین است، شما ممکن است بهتر از حریف بازی کنید و در عین حال حذف شوید.

گواردیولا افزود: برای بازیکنانم متاسفم آنها شایسته ی بهترین ها بودند. در بازی ما فقط یک گل کم آوردیم.کل ماجرا همین است.ما خوب بازی کردیم اما این کافی نبود.

سرمربی فصل آینده منچستر سیتی در پایان گفت :اکنون امیدوارم کارلو آنچلو فصل آینده همین روند را ادامه دهد. من می دانم که او می تواند.این باشگاه آینده ی درخشانی دارد،با این بازیکنان و این ذهنیت همیشه آینده خوبی در انتظار این تیم خواهد بود. بهترین ها را برای این باشگاه آرزو می کنم.

من اینجا به بازیکنان کمک کرده ام ، ما تا جایی که می توانستیم خوب بازی کردیم و من از عملکردمان بسیار راضی هستم. فقط شاید این عملکرد کافی نبوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار