نظرسنجی: یک چهارم آمریکایی‌ها از ترامپ وحشت دارند

بر اساس یک نظرسنجی، بیست و چهار درصد از مردم آمریکا از رئیس جمهور شدن نامزد پیشتاز جمهوری‌خواه در انتخابات آتی، وحشت دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از مردم آمریکا از رئیس جمهور شدن ترامپ وحشت دارند. 

انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری پاییز امسال، در ایالت ایندیانا نیز برگزار شد. دونالد ترامپ، نامزد پیشروی این حزب، توانست در این ایالت نیز به پیروزی برسد و مهم‌تر از همه اینکه رقیب اصلی او یعنی سناتور تد کروز نیز از گردونه انتخابات خارج شد. 

این امر به معنای، قطعی‌تر شدن معرفی ترامپ به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوری خواه در رقابت نهایی با نامزد حزب دموکرات است. البته باید تا زمان اعلام رسمی نامزد نهایی حزب در نشست این حزب صبر کرد. شبکه تلویزیونی سی ان ان پس از اعلام نتایج انتخابات ایالت ایندیانا نظرسنجی انجام داد و از مردم آمریکا پرسید که درباره رئیس جمهور شدن ترامپ چه نظری دارند. 

 بیست و نه درصد آمریکایی‌ها گفتند هیجان زده می‌شوند اگر ترامپ رئیس جمهور شوند. بیست و شش درصد گفتند درباره سکانداری ترامپ بر کاخ سفید، خوشبین هستند. هجده درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند از رئیس جمهور شدن ترامپ نگران هستند. بیست و چهار درصد نیز گفتند از اینکه ترامپ رئیس جمهور شود وحشت دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار