خرید اینترنتی بازی آنلاین مهندس جوان را به دادگاه كشاند!

رییس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری یك مهندس جوان به جرم كلاهبردای خبر داد و گفت : برای پیشگیری از برداشت های غیر مجاز به صورت دوره ای رمز دوم خود را تغییر داده و از گردش حساب و تراكنش های مالی خود مطلع باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و شکایتی را مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش ارائه کرد. 

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد مبلغ حدود ده میلیون ریال از حسابش طی سه مرحله كسر شده است. 

وی ادامه داد: كارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی عامل برداشت های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. 

متهم 25 ساله كه مهندس یكی از شركت های پیمانكاری است در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد به یكی از بازی های اینترنتی آنلاین تحت شبكه اعتیاد شدیدی پیدا كردم و از آنجایی که در این بازی می بایستی مبالغی را بابت هزینه می كردم و از طرفی شارژ كارت عابر بانكی ام نیز تمام شده بود به فكر چاره افتادم و با سوء استفاده از اطلاعات حساب همكار سابقم كه با او نیز همان بازی را در سال گذشته در محل كار انجام می دادیم و گهگاه از كارت وی بازی آنلاین را شارژ می كردم. 

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به شهروندان توصیه كرد: برای پیشگیری از برداشت های غیر مجاز به صورت دوره ای رمز دوم خود را تغییر داده و از گردش حساب و تراكنش های مالی خود مطلع باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار