هشدار آنچلوتی به رئال مادرید:

مراقب آگرو باشید

سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه دیدار این تیم مقابل تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به تیم مادریدی هشدار داد مراقب ستاره آرژانتینی سیتی باشد.

مراقب آگرو باشید
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در آستانه دیدار امشب  رئال مادرید مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، کارلو آنچلو سرمربی سابق  کهکشانی ها که این تیم را به قهرمانی اروپا رساند به آنها هشدار داد که مراقب سرخیو آگرو ستاره آرژانتینی سیتی باشند.

با وجود آن که سرخیو آگرو در هشت بازی خود در رقابت های  این فصل لیگ قهرمانان تنها دو گل زده است ، کارلو آنچلوتی او را بازیکنی دانسته که امشب  در بازی نیمه نهایی مقابل رئال مادرید باید به تماشای بازی او نشست.

این بازیکن آرژانتینی  این فصل در رقابت های قاره ای همان درخشش لیگ برتر را نداشته است اما آنچلوتی مطمئن است که اگر در دیدار امشب به اگرو فرصت داده شود او کار خود را خواهد کرد.

آنچلوتی گفت: آگرو مهاجم بسیار خوبی است، رئال مادرید باید مراقب او باشد زیرا او به راحتی می تواند در برنابئو گل بزند. مهار او آسان نخواهد بود. در بازی اول، راموس و په په او را تحت کنترل داشتند و من امیدوارم در بازی دوم همین اتفاق بیفتد. این امر برای رئال مادرید آسان نخواهد بود.
 
سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ گفت:منچستر سیتی در نیمه اول بازی اول بسیار خوب بازی کرد اما احساس کردم در دوم آنها کمی خسته بودند. او با دفاع از عملکرد رحیم استرلینگ گفت :مشکل این است که این تیم ها  بازیکنان زیادی دارند  و مربی  فقط می تواند 11 نفر از آنها را انتخاب کند.

در منچستر سیتی، بازیکنان خوبی در خط میانی وجود دارد. خسوس ناواس، کوین ده بروین و داوید سیلوا در این تیم بازی می کنند و استرلینگ در یافتن جایی در ترکیب تیم دچار مشکل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار