رنکینگ جدید جهان منتشر شد

ورود سه بازیکن ایرانی به رنکینگ جهان

فدراسیون جهانی تنیس روی میز تازه ترین رده بندی ورزشکاران جهان را منتشر کرد .

به گزارش گروه  ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF )  رنکینگ بازیکنان جهان در ماه می را منتشر کرد . چهار مسابقه انتخابی المپیک در هنگ کنگ ، کاپ آسیا در دبی ، مسابقات بین المللی آزاد لوگزامبورگ و تورجهانی لهستان که نمایندگان کشورمان حضور داشتند در این رنکینگ محاسبه شده است که پس احتساب امتیازات این مسابقات میدیا لطف الله نسبی ، سجاد حسینی و النا تیتارنکو وارد رنکینگ جهان شدند تا شمار نمایندگان کشورمان به عدد 21 برسد .
 
ندا شهسواری نفر اول آسیای میانه شد / سقوط نیما و صعود نوشاد 

در بخش مردان :
در رنکینگ مردان نیما عالمیان همچنان نفر اول ایران است ولی در این رده بندی با 4 پله سقوط در مکان 116 جهان قرار گرفت . نوشاد عالمیان که در هنگ کنگ موفق شد سومین المپیکی ایران لقب بگیرد با 10 پله صعود در مکان 122 ایستاد تا فاصله خود را با نیما کاهش دهد . افشین نوروزی دیگر ملی پوش کشورمان با 9 پله سقوط در رتبه 211 ایستاد . میدیا لطف الله نسبی که در رقابت های انتخابی المپیک حاضر بود مجدداً به رنکینگ جهان بازگشت و در مکان 325 قرار بگیرد و نفر چهارم کشورمان در رده بندی جهان باشد .

در بخش زنان :
ندا شهسواری کاپیتان ارزشمند بانوان ایران که موفق شد مجدداً عنوان قهرمانی آسیای میانه را به خود اختصاص دهد و به المپیک 2016 راه یابد در این رنکینگ با 21 پله صعود رتبه 278 را بدست آورد . محجوبه عمرانی و مریم صامت دو ملی پوش دیگر کشورمان نیز با یک پله صعود رده های 325 و 353 را بدست آوردند . النا تیتارنکو دیگر نماینده ایران در مسابقات انتخابی المپیک نیز مجدداً وارد رنکینگ شد و در مکان 469 قرار گرفت .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار