گیلان؛

آیت الله نوری همدانی: ضرورت فراگيری آثار امام راحل برای طلاب علوم دينی

فراگيري آثار امام راحل برای طلاب علوم ديني ضروري است

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ آيت الله  نوري همداني از مراجع عظام تقليد امروز در ديدار با  جمعي از علما و روحانيان گيلان در حوزه بزرگ و بین المللی اميرالمومنين رشت با اشاره به نقش مهم روحانيان در حفاظت از ارزش ها و جلوگيري از انحطاط فرهنگي جامعه بر ضرورت انقلاب بودن و انقلابي ماندن  اراد تمندان به امام خمینی  رحمه الله تاکيد کرد و گفت : بهترين شيوه  تحقق عيني اين هدف آموزش آثارعلمي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي از قبيل صحيفه نور – دفتر تبيان و وصيتنامه اين رهبر انقلابي در حوزه هاي علميه است.

آيت الله نوري همداني در ادامه با تاکید بر پرورش روحانیان آگاه و با بصیرت گفت :  نياز امروز جامعه ما که با هجمه هاي سنگين فرهنگي و رسانه اي دشمنان روبروست وجود علمای بصير است که جوانان را هدایت کنند.
 
وي اقدام انقلابي امام خميني رحمت الله عليه مبني بر تشکيل نظام اسلامي را ستود و با بيان اينکه اين دستاورد نتيجه عزم راسخ و توکل امام به قدرت لايزال الهي بود خاطر نشان کرد : پيروي از راه امام و تاسي از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب ضامن دستاوردهاي والاي نظام همچون عزت – اقتدار و امنيت ملي است. 
 
نماينده ولي فقيه در گيلان نيز هدف از راه اندازي حوزه بزرگ و بین المللی اميرالمومنين رشت را تربيت روحانيان بصير ، آگاه و انقلابی عنوان کرد و افزود : با فعاليت اين حوزه نیاز منطقه برای روحانیان مبلغ هم برطرف می شود.

آيت الله قرباني اعلام کرد : با تکمیل حوزه بزرگ و بین المللی اميرالمومنين رشت می توان  هزار و 600 نفر طلبه و 400 استاد حوزه را جذب کرد.

آیت الله نوری همدانی  از مراجع  عظام تقلید همچنین از بخش های مختلف حوزه بین المللی امیر المومنین رشت هم بازدید کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.