قم؛

برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی در قم

بحرینی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: نمایشگاه هنرهای دستی و آموزش آن در بوستان نرگس قم برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علاقمندان از  ساعت ۸ صبح الی ۱۳ از هنرهای دستی استان قم واقع در بوستان برگس، خانه امید بازدید کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: در این نمایشگاه تولیدات صنایع دستی با حضور هنرمندان معرفی و به فروش می‌رسد.

وی افزود: صنایع دستی شامل رشته‌های رودوزی‌های الحاقی، ملیله دوزی، سکه دوزی، سرمه دوزی، نوار دوزی، گلیم بافی، سراجی سنتی و نقاشی روی سفال به نمایش گذاشته شده است.

بحرینی عنوان کرد: در این نمایشگاه دو هنرمند و مربی صنایع دستی اعظم و فاطمه حاج حسینی حضور دارند و به علاقمندان، کار تولید زنده و آموزش صنایع دستی را ارائه می‌دهند.

 وی اظهار کرد: این هنرهای دستی در سالی که با شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نامگذاری شده است در سبک زندگی اسلامی و ایرانی مورد بهره‌مندی قرار گیرد.

در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که هنرهای صنایع دستی معرفی شود مردم رغبت برای خرید این تولیدات پیدا می‌کنند و این امر باعث ارتقای وضعیت تولید صنایع دستی و حمایت از هنرمندان قمی می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار