باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

راز محبوبیت "فرمانده سپاه قدس" در عراق چیست؟ + تصاویر

اخیرا اقدامی از سوی عراقی‌ها در فضای مجازی صورت گرفته که نشان می‌دهد که آن ها تا چه حد به فرمانده سپاه قدس علاقه دارند.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قس جمهوری اسلامی ایران در کشورمان از جایگاه ویژه ای  برخوردار بوده و البته موضوع محبوبیت  سردار سلیمانی به داخل کشور محدود نمی شود؛  بلکه خارج از ایران هم علاقه بسیاری به فرمانده سپاه قدس وجود دارد.

سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در 5  سال اخیر کمک های مهمی به کشورهای عراق و جمهوری عربی سوریه داشته و این دو کشور را از خطر سقوط به دست داعش نجات داده است.


**نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش در عراق

در حقیقت حضور فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در عراق از همان اوایل اشغال بخش های قابل توجهی از این کشور به دست داعش ، باعث نجات عراق گردید و مردم این کشور به خوبی به این موضوع واقف هستند.



راز محبوبیت


کمک های مستشاری فرمانده سپاه قدس به همینجا ختم نشد؛ بلکه نقش آفرینی مستشاری در پاکسازی استان "دیاله" عراق و دو منطقه استراتژیک  "جلولا" و "سعدیه" باعث آزاد سازی  کامل این استان از چنگال تروریست های تکفیری داعش شد.

پایگاه اینترنتی الجزیره انگلیسی در مطلبی به قلم "سؤداد الصلحی" نوشت: به گفته مقامات امنیتی عراق، فرماندهان نظامی ایران در پیروزی های به دست آمده در مبارزه علیه داعش  (کمک های مستشاری) در سرتاسر عراق، نقش کلیدی ایفا کردند. وی ادامه داد:  ایران اولین کشوری بود که به درخواست دولت عراق برای کمک بین المللی در مبارزه علیه داعش، واکنش نشان داد، آن هم زمانی که این گروه تروریستی مساحت وسیعی از شمال این کشور را به اشغال خود درآورده بود.

 "سؤداد الصلحی"  یادآور شد:  ده ها فرمانده نظامی ایرانی از جمله  "قاسم سلیمانی"، به نیروهای امنیتی عراق در مناطق شمالی و جنوب بغداد  (برای کمک مستشاری) پیوستند. نیروهای عراقی، با حمایت نیروهای کردی و مشاوران ایران توانسته اند شهر  "جلولا" و "سعدیه" در استان "دیاله" (در سال 2014) را بازپس گیرند.

علاوه براین فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در نجات عتبات عالیات نیز نقش مهمی ایفا کرد و حفظ "سامرا"  و "کربلا" از چنگ داعش نمونه ای از آن بود که نشان داد سردار سلیمانی اراده ای جدی برای نجات عتبات عالیات دارد.



**نقش سردار سلیمانی در آزادسازی "جرف الصخر"
 
منطقه "جرف الصخر" بین  "کربلا" و "بغداد"  قرار دارد که مسیر حرکت شیعیان در ایام محرم و صفر به سمت کربلاست. عملیات آزادسازی این منطقه در شامگاه دوم آبان ماه 1393 به وسیله نیروهای مردمی که با ندای مرجعیت به صحنه آمده بودند، بدون کمک نیروهای آمریکایی و غربی موسوم به «ائتلاف ضد داعش» و تنها با کمک ارتش عراق انجام شد.

روزنامه "واشنگتن پست  Washingtonpost"  نوشت: دولت عراق گفته است که در یک عملیات 2 روزه، "جرف‌الصخر"  که یک شهر 80 هزار نفری حد فاصل 40 مایلی جنوب غرب پایتخت بوده ، آزاد کرده که در اشغال ماندن آن می‌توانست خطرات بسیاری برای  "کربلا"  داشته باشد و در این آزادسازی،  "ژنرال قاسم سلیمانی"  نیز حضور داشت.

در حقیقت فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران با کمک مستشاری برای پاکسازی "جرف الصخر" علاوه بر اینکه باعث شد تا شهرهای جنوبی عراق در امنیت کامل بمانند، "عتبات" را از لوث وجود داعش پاک کرد.


راز محبوبیت


کمک به ساماندهی گروه های حشد الشعبی اقدام مهم دیگری است که فرمانده سپاه قدس انجام داد و در جریان آن نیروهای مردمی عراق برای یک نبرد منسجم علیه تروریست های تکفیری داعش سازماندهی شدند.




راز محبوبیت

راز محبوبیت

در حقیقت عملیات منسجم رزمندگان اسلام در استان های "صلاح الدین" و "نینوا" و "الانبار" به واسطه ایفای نقش مثبت  نیروهای حشد الشعبی انجام می گیرد و در این عرصه هم فرمانده سپاه قدس نقش مهمی را ایفا کرده است.



**نقش سردار سلیمانی در آزادسازی "آمرلی"
 
البته در شمال عراق و در زمان پاکسازی  "آمرلی"  از لوث وجود داعش که  کارشناسان نظامی از آن به عنوان پاکسازی "خرمشهر" عراق نام می برند، سردار سرلشکر  "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران حضوری موثر و سازنده داشت.



"حسن هانی زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار داشت:  زمانی داعش توانسته بود در این کشور بخش‌های گسترده‌ای را تصرف کند؛ ولی با ایفای نقش مستشاری فرماندهان نیروهای مسلح ایران این گروه مناطق بسیاری را از دست داده و متحمل شکست‌های سنگین شده و پاکسازی "آمرلی"، "جرف الصخر" و اطراف "سامرا" نشان از نقش مثبت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم دارد. 


راز محبوبیت

راز محبوبیت


وی ادامه داد: موفقیت‌ها و محبوبیت "سردار قاسم سلیمانی" و نبوغ نظامی ایشان در شکست محاصره "آمرلی" و "جرف الصخر"  و کمک‌های مشورتی به نیروهای مسلح عراق در مبارزه با داعش خشم غربی‌ها را برانگیخته است.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: این ایران بود که با سازماندهی (کمک های مستشاری) نیروهای مردمی در اوت 2014  توانست شهر "آمرلی" را از تصرف داعش خارج کند. این نیروی قدس ایران بود که نیروهای مردمی عراق و نیروهای امنیتی این کشور را در ماه نوامبر گذشته حمایت (پشتیبانی مستشاری) کرد تا شهر "بیجی" را از اشغال داعش، آزاد کنند. ایرانیان فرمانده نیروی قدس و مغز متفکر نظامی خود را به عراق فرستادند؛ کسی که بسیاری از رهبران نظامی او را فرماندهی عالی و استراتژیک می‌دانند.

روزنامه "دیلی تلگراف" آمریکا با انتشار گزارشی در مورد سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران٬ نوشت:  بسیاری از مسئولان آمریکایی وی که فرمانده شاخصی است را به عنوان دشمن درجه یک خود معرفی می‎کنند.

"دیلی تلگراف" آورده است: "قاسم سلیمانی"  نشان داده است که بسیار برنامه ریزی شده اقدام می‎کند و در هر عرصه‎ای سعی دارد تا نفوذ و قدرت ایران را در منطقه افزایش دهد. این روزنامه آمریکایی می‎افزاید: بر خلاف تبلیغات انجام شده٬ آزادسازی "آمرلی" از چنگال داعش، کار "پنتاگون" و ارتش آمریکا نبوده؛ بلکه کار سپاه پاسداران ایران بود.


در روزهای اخیر هم می بینیم که عکس فرمانده سپاه قدس با آرم ایران و عراق در فضای مجازی و در بین عراقی ها دست به دست می شود و این محبوبیت به دلیل نقش فرمانده سپاه قدس در نجات "بغداد" و "دیاله" ، "آمرلی" ، تکریت و .... از چنگال داعش بوده است.


راز محبوبیت




همچنین فرمانده سپاه قدس نقش مهمی در جلوگیری از سقوط اربیل به دست تروریست های تکفیری داعش داشت و در این راستا اقدامات مهمی را انجام داد که این موضوع توسط صاحبنظران نظامی نیز تائید شده است.

در مجموع به دلیل نقش مهم فرمانده سپاه قدس در عملیات آزاد سازی مناطق مختلف عراق همچون "آمرلی" ، "دیاله" ، جرف الصخر" ، مرکز استان "صلاح الدین" ، ایفای نقش در سازماندهی بسیج مردمی این کشور و جلوگیری از سقوط پایتخت ("بغداد") ؛ سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در عراق بسیار محبوب است.


گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رستم
۱۳:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
منم سردار دوست دارم کاش ظرفیت محبوبیت داشته باشه سردار ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
الهی خدانگهدارت باشه ای مرد مؤمن .......
الهی سایه ات بالاسر خانوادت....
چقدر تو خوبی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
خداوند حفظت کنه و به من این سعادت بده خدمتگذار حاج قاسم و حاج قاسمها باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
دعا میکنیم تا ظهور امام زمان (عج) در کنار مقام والای ولایت پیروز و سربلند باشید افتخار ایران و هر ایرانی ازاده هستید (التماس دعا) علی اذرشب(فرزند جانباز جمگ تحمیلی )خدا قوت و التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
افتخار میکنم که مملکت من همچین شیر هایی داره به خودم می‌بالم و سرمو مثل یه ایرانی باغیرت میگیرم بالا میگم خدایا شکرت نگهدار امام خامنه ای و همه سردارها ایران باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
خدایا سایه ی چنین شیر مردانی رو بر سر ما مستدام بدار.
-
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
عمرت دراز باد سردار رشید اسلام
انشاالله روزی برسد که دشمنان اسلام در دنیا نابود شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
درودخدا برسردارسليماني مالك اشتر اقاسيدعلي .مايه شادي دل حضرت زهرا(س)براي سلامتي اين سرداربزرگ اسلام پنج صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
من هم افتخا ر میکنم که چنین سر دا ر رشید داریم و از سمیم قلب دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
من از خدا میخواهم که اسم من در دریف مدافعان حرم قرار دهد تا بتوانم برای کشورم مفید باشم
راه را با این شهدا میتوان پیدا کرد اگر خودت بخواهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام بر همه سبز پوشان سرزمینمون خیلیا متاسفانه قدر این عزیزان رو نمیدونن یکی از ماها هیچ وقت نمی ریم جونمون رو در طبق اخلاص بزاریم ولی این عزیزان...........خدا نگهدارتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما به چنین سرداری افتخار می کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدایا شکرت که افتخار این را داریم که در زمان این سرداران رشید ودلاورزندگی میکنیم ودر سالیان های بعد به آن افتخار میکنیم.ودر تاریخ ایرانیها ثبت شد تاریخ همه چیز را بازگو خواهد کرد...
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام پیشاپیش ولادت حضرت امام حسین علیه السلام وروزپاسداررابه سپاهیان دلاورتبریک میگویم
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ملت شریف ایران قدر رهبر و نیروهای مسلح بویژه سپاه غیور را بدانید که ایران رابرای ماامن نگه داشتندقدرامنیت وآسایش رابدانید.آمریکا اسرائیل وانگلیس دشمنان قسم خورده مایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا حفظت کنه سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
هشت سال دفاع مقدس قهرمانانی مثل حاج قاسم رو به کشور نشون داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای دلاور مرد خدانگهدار شما و یارانتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج سلام و درود و نصرت خدا بر فرمانده کل قوا با این فرماندهان شجاع و غیرتمندش اللهم انصر الاسلام و اهله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوند و امام حسین و علمدار کربلا پشت و پناهت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
من هم به سردار عزیزم سلام می کنم و از خداوند متعال برای ایشان ارزوی سلامتی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر جبهه مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا دشمنان اسلام رو نابود کنه
خدایا رزمندگان اسلام و سربازان امام مهدی رو در پناه خودت محافظت بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام-سلام برمالك اشتر ايران زمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
الهی خدانگهدارت باشه ای مرد مؤمن .......
الهی سایه ات بالاسر خانوادت....
چقدر تو خوبی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداحفظت کنه سردار با غیرت ومومن واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود برسردار وطن
انشاله همیشه درپناه حق سلامت وپیروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام و درورد بر سردار همیشه قهرمان سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی.
اگر در سنگر اقتصاد مقاومتی تنها سربازی از سپاه این سردار می بود کل ایران را بس بود ولی صد حیف........
برایت عمر بلند و باعزت همراه با شهادت آرزومندم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
آزادی حیثیت عراق وسوریه درتاریخ مدیون رشادت های سرسلیمانی وسردارهمدانی وسایرمدافعان اسلام بوده وثبت خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا نگهدارت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام درود بر سردار رشید اسلام خدا نگهدارت انشاالله چه زیباست عاشقانه زندگی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگر آن شیخ وهابی به درد آرد دل رهبر*به قصد خنجرش بندیم همه سربندها بر سر* همان سربند یازهرا که گر بندیم به پیشانی*شویم آتش شویم شمشیر شویم قاسم سلیمانی (حفظه الله)
Spain
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ودرودخدا برسرداران دلیر ایران زمین ما همه چشم امیدمان به شماهاست حق نگهدارتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار پاینده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ودرودبرعباس حسین وسلام ودرودبرعباس سیدعلی سردارحاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاش بتوانیم قدردان این همه ایثارت باشیم سردار عشق!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
عمر بلند و با عزتی داشته باشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا حافظت باشه سردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا نگهدارت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
یعنی میشه در سنگر اقتصاد مقاومتی هم چند تا حاج قاسم داشته باشیم تا دل رهبرمون شاد بشه. انشاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
دورد بر سردا دلیر سرزمینم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام و درود بر ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدواند حافظ و یاور رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای وسردار با وفا وبی ادعای جهان اسلام مالک اشتر امام خامنه ای حامی مستضعفان جهان ودشمن استکبار حاج قاسم سلیمانی .خدواند پشت وپناهت سردار
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر امام خامنه ایی درود بر سردار سرفراز اسلام حاج قاسم سلیمانی.من از همین جا دست حاج قاسم عزیز رو میبوسم و میگم سردار ما ملت ایران هیچگاه جانفشانیهایت را فراموش نمیکنیم و همواره سرباز ولی امر خود سید علی هستیم و خواهیم ماند
Germany
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار سلیمانی عشق همه جوونای ایران زمینی سردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدانگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
پاینده باشی سردار سلیمانی، ان شاالله روزی روزنامه ها تیتر بزنند که گروه تروریستی تکفیری داعش بطور کامل از صحنه روزگار حذف شد. به امید ان روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا حفظش کند که از عزت ایران دفاع می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
نوکرتم سردار
شیر در مقابل تو سر خم میکنه دشمن که هیچی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اشداعوا علی الکفار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
من بدشانس ترین ادم روی زمینم ... حاج قاسم اومد رشت من نمیدونستم نرفتم .... اخه اینم شانسه خدا ...
Saudi Arabia
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا نگهدارت دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده و پاینده باد ایران اسلامی به رهبری سید علی خامنه ای،
درود و سپاس بر سپاهیان غیور خاصه سردار سلیمانی ،
درود خدا بر تمامی شهدای غزیز.
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود خدا بر سردار سلیمانی مردی از دیار جیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلامت باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر مالک اشتر ایران ما همه سرباز سید علی هستیم ،دست مریضاد حاج قاسم این پیامه یکی از سربازان سید علی هستش
Germany
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاش تو زمینه های اقتصادی هم چند تا حاج قاسم داشتیم .اونوقت کمر دشمن رو میشکستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود و سلام خدا بر سردار سپاه قدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد مالک اشتر خامنه ای،،درود بر سردار شیعه
مالک اشتر ثانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماشاءالله خدا حفظش کنه به حرمت اهل بيت عليهم السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد سردار ایرانی
ای کاش در عرصه اقتصادی هم سرداری مثل ایشان داشتیم کاش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود و هزاران درود بر سردار سلیمانی و امثال ایشان که خار چشم دشمنان ملل مسلمان هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا حفظتان کند سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار دلها خسته نباشی خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماشاءالله خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
❤️ سردار عشق ❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد سردارسپاه عشق ...سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
حاج قاسم عزیز با این همه خدمات به عراقی ها محبوب دل خیلی از مظلومین عراق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
عشق منی سردارخداپشت وپناهت ودعای خیرملت به همراهت.دوست داریم جان فشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بترک چشم بدخواهانش. خداوند طول عمر زیاد به ایشان وهمرزم هاشان بدهد.
Germany
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای یادگار شهیدان تا آخرین قطره خون راهت ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر سردار رشید اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوند نگهدارشان باشد . قطعا یکی از 313 نفر ایشان است . اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
رازش تنها خداست
آخرین اخبار