همزمان با سخنرانی سید حسن نصرالله؛

ورود ناو جنگی تل آویو به آب های لبنان/ هواپیماهای جاسوسی اسراییل جنوب لبنان را رصد کردند

فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد یک ناو جنگی ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب های منطقه ای لبنان در دریای مدیترانه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری دولتی لبنان، فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد یک ناو جنگی ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب های منطقه ای لبنان در دریای مدیترانه شد.

بر این اساس، روابط عمومی فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد یک فروند ناو جنگی صهیونیستی وارد آب های منطقه ای لبنان مقابل منطقه « راس الناقوره» شد . به دنبال وقوع این حادثه ، فرماندهی ارتش لبنان در این خصوص رایزنی هایی با نیروهای بین المللی مستقر در جنوب این کشور صورت داد.

همزمان با این رویداد، یک فروند هواپیمای شناسایی ارتش صهیونیستی نیز از طریق منطقه کفرکلا در جنوب لبنان ، به آسمان این کشور وارد شد و اقدام به گشت زنی در مناطق « ریاق » و «بعلبک » کرد.

همچنین یک بالگرد جنگی ارتش صهیونیستی هم امروز اقدام به گشت زنی برفراز آسمان مزارع اشغال شده شبعا در جنوب لبنان و بلندی های جولان کرد. 

یک منبع امنیتی لبنانی با تایید این خبر گفت در ساعاتی که این بالگرد صهیونیستی مشغول گشت زنی بود ، چند خودروی حامل نیروهای لبنانی با همکاری نیروهای بین المللی مستقر در جنوب لبنان ، اقدام به گشت زنی در مناطق الغجر، العباسیه و محور الوزانی و عین عرب، المجیدیة و در امتداد مزارع شبعا کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار