رسیدگی به پرونده متهمان تعرض جنسی شب سال نو در آلمان

دادگاه شهر کلن آلمان، به پرونده ۵۰۰ تعرض جنسی در شب تحویل سال ۲۰۱۶ رسیدگی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز، دادگاه شهر کلن آلمان به پرونده پانصد تعرض جنسی در شب تحویل سال جدید میلادی دو هزار و شانزده رسیدگی می‌کند. 

این شبکه گزارش داد: تنها در شب تحویل سال میلادی، آمار مربوط به شکایت پانصد تعرض جنسی در شهر کلن آلمان به ثبت رسید. 

 این گزارش می‌افزاید: چهار ماه پیش در آلمان، دادگاه رسیدگی به اتهام دو جوان ۲۶ ساله الجزایری و برادر ۲۳ ساله‌اش به عنوان مظنونین مشارکت در تعرض به یک زن جوان آلمانی و ربودن تلفن وی تشکیل شد ولی پس از آنکه قربانی حادثه نتوانست چهره وی را از نظر فیزیکی شناسایی کند، هر دو برادر از اتهام تعرض جنسی تبرئه شدند. با این وجود این دو فرد به اتهام تلاش برای سرقت خودرو به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شدند. هفت نفر دیگر نیز به اتهام تعرض جنسی در آستانه رسیدگی به اتهاماتشان قرار دارند. 

تنها در شب تحویل سال میلادی هزار و پانصد و بیست و هفت شکایت در آلمان به ثبت رسید که پانصد شکایت مربوط به تعرض جنسی بوده است؛ موضوعی که باعث تحیر و شوک مردم این کشور شد. 

یورونیوز اعلام کرد: پلیس آلمان تاکنون موفق شده است، صد و بیست مظنون را که اکثرا الجزایری و مغربی تبار هستند، شناسایی و دستگیر کند. نه نفر از این افراد به اتهام حوادث شب سال نو میلادی و سرقت محکوم شده‌اند. در ماه فوریه رئیس پلیس محلی کلن اعتراف کرد ممکن است بسیاری از مرتکبین این اعمال هرگز پیدا نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار