لرستان؛

درخشش دانش‌آموزان ناشنوای لرستانی درمسابقات جهانی کشتی فرنگی

معاون آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ۴ دانش‌آموز ناشنوای لرستانی در مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان جهان ۱ مدال نقره و ۳ مدال برنز کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهرامی افزود: 4‌دانش‌آموز ناشنوای لرستانی با درخشش در مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان جهان که به میزبانی کشور ایران در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد یک مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در در این دوره از مسابقات تیم ایران پس از تیم روسیه به‌ عنوان نایب‌ قهرمانی رسید افزود: در رده نوجوانان پویا رضایی امرایی و مهدی رستمی در اوزان 46و 63کیلوگرم مدال برنز و مجتبی اسدی و مجتبی اولاد قباد در اوزان 50 و 66 کیلوگرم به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش لرستان با بیان اینکه در این مسابقات روح‌الله دل‌انگیز سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ناشنوای ایران بوده است گفت: روح‌الله دل‌انگیز دبیر تربیت‌بدنی شهرستان کوهدشت و از ورزشکاران و مربیان به نام استان لرستان است.

وی ضمن تبریک موفقیت دانش‌آموزان ورزشکار لرستانی در این مسابقات، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های منسجم، دقیق و فراهم کردن بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان ورزشکار به‌ ویژه جامعه معلولان شاهد به اهتزاز درآمدن نام لرستان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.