دختران دوقلویی که از فرق سر به یکدیگر چسبیده‌اند +عکس

والدین دو دختر نوزاد چهارماهه که از قسمت جمجمه سرشان به همدیگر چسبیده اما مغز و شخصیت رفتاری مخصوص به خود دارند مصرند که فرزندانشان هر چه زودتر تحت عمل جراحی جداسازی قرار گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «نادیرا» و «نادیبا» دو خواهر به هم چسبیده‌اند که از زمان تولدشان در چهار ماه پیش، از طریق جمجمه با یکدیگر مشترکند اما مغزشان جدا از هم است. آنها در ۲۱ ژانویه در بیمارستان «تانجانگپینانگ» اندونزی و در پی عمل سزارین و همراه با خواهر دیگری به دنیا آمدند که در واقع می‌توان سه‌قلو حسابشان کرد اما خواهر سوم کاملا از دو خواهر دیگر جدا بود.

پدر و مادر آنها که هر دو ۳۰ ساله‌اند اکنون در انتظار انجام عمل جراحی کودکان به هم چسبیده خود هستند تا فرزندانشان از یک زندگی عادی برخوردار شوند.
 
«جورنز پرانا دیناتا»، پدرشان، گفته است: «پزشکان هنگام سزارین، با دیدن سه‌قلویی که دو تای آنها به هم چسبیده بودند بسیار شوکه شده بودند. خوشحالم که هر سه نوزاد سالمند اما واقعا دیدن وضعیت آنها برای من و همسرم دشوار است».
دختران دوقلویی که از فرق سر به یکدیگر چسبیده‌اند +عکس

به گفته مادرشان، آنها اگرچه در قسمت جمجمه با یکدیگر مشترکند اما شخصیتی کاملا جداگانه و متفاوت دارند. بنابراین فکر می‌کنم تلاش برای انجام عمل جراحی جداسازی آنها قدمی است که باید برداریم».

او اضافه کرده: «وقتی یکی از آنها خواب است دیگری می‌خواهد بازی کند که باعث وضعیتی بغرنج می‌شود. ما واقعا تصمیم داریم عمل جداسازی آنها را در پیش گیریم».

دختران دوقلویی که از فرق سر به یکدیگر چسبیده‌اند +عکس

پزشکان بیمارستان از والدین این دوقلوهای به هم چسبیده خواسته‌اند صبر کنند تا بچه‌ها به وزنی مناسب برای انجام عمل جراحی برسند با این حال، پدر کودکان همچون فردی از جان گذشته مصر است که جداسازی دخترانش هر چه زودتر انجام گیرد. وزن آنها باید به حداقل ۱۰ کیلوگرم برسد.

منبع:سلامت آنلاین
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.