ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید از 22 اردیبهشت

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از 22 اردیبهشت آغاز می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 95 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از 22 لغایت 29 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: کلیه متقاضیان علاقه‌مند ضرورت دارد در مهلت درنظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن اطلاعات و مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: با توجه به اینترنتی بودن پرداخت هزینه ثبت نام، لذا داوطلبان ضرورت دارد به وسیله کارت‌های عضو شتاب بانکی که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت و پرداخت 180 هزار ریال بعنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی نیز هستند، لازم است علاوه بر وجه ثبت نام نسبت به پرداخت 46 هزار ریال دیگر برای اعلام علاقه‌مندی به شرکت در رشته‌های مذکور اقدام کنند.

وی بیان کرد: اطلاعیه تکمیلی برای ثبت نام از 20 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و همزمان در نشریه پیک سنجش نیز چاپ می شود.

توکلی با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام از روز سه شنبه 21 اردیبهشت روی سایت سنجش قرار می گیرد، افزود: لازم به ذکر است پذیرش در برخی از رشته های این آزمون براساس سوابق تحصیلی است که اطلاعات کامل آن در دفترچه راهنما درج می شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش در آن‌ها با ‍آزمون است در روز جمعه 22 مردادماه 95 در حوزه های امتحانی برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار