اهواز؛

افزایش 23 درصدی تولید شکر در کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک‌خان

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان از تولید 90 هزار تن شکر علاوه بر افزایش تولید نیشکر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستار شکیبا گفت: پیش‌بینی ما تولید 88 هزار تن شکر بود که توانستیم با اقدامات انجام شده علاوه بر افزایش تولید نیشکر، در مجموع 90 هزار تن هم شکر تولید کنیم که نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش را در بخش شکر نشان می‌دهد.

وی افزود: با اجرای پروژه باز‌چرخانی آب مصرفی در صنعت، میزان 90 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی شده است.

شکیبا خاطرنشان کرد: راندمان تولید نیشکر در این واحد بیش از 94 تن در هکتار بوده که این رقم در سال زراعی گذشته 78 تن در هکتار بوده است و امسال با افزایش تولید 180 هزار تن نیشکر نسبت به سال گذشته، 25 درصد رشد تولید داشته‌ایم.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک‌خان با تقدیر و تشکر از کارکنان این شرکت در انجام فعالیت موثر بیان داشت: باید در زمینه تولید به‌دلیل نیازهای کشور به این محصول استراتژیک تمام کار و تلاش خود را انجام دهیم تا در کار برداشت امسال با کوشش مضاعف در تحقق بخشیدن به اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی با تمام توان تلاش اقدام کرده باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: کارخانه تولید شکر قهوه‌ای این کشت و صنعت با 70 درصد پیشرفت در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد که در آینده‌ای نزدیک این خط تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.