آموزش‌های پیشگیری از دیابت به 700 دانش‌آموز گچسارانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در راستای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با بیماری دیابت به 700 دانش‌آموز این شهرستان آموزش‌های لازم ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  ستار اسدپور اظهار کرد: امسال و بر اساس شعار سال سازمان بهداشت جهانی مبنی بر مقابله با دیابت آموزش‌های لازم به اقشار مختلف جامعه شهری گچساران ارائه شده است.
 
وی افزود: بیماری دیابت یکی از بیماری‌های خطرناک بوده که در صورت رعایت نکردن توصیه‌های پزشکی بسیاری از افراد به آن مبتلا می‌شوند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران اطلاع‌رسانی و آموزش‌های شناخت بیماری‌ها را از سنین کم و دوران کودکی مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: در همین راستا شبکه بهداشت و درمان گچساران با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان برگزار کرده است.
 
اسدپور با بیان اینکه دیابت سن و مرزی نمی‌شناسد، عنوان کرد: دانش‌آموزان در بسیاری از موارد از رژیم غذایی خطرناک و مضری استفاده می‌کنند که این امر لزوم برگزاری این نوع کلاس‌ها را در مدارس تقویت کرد.
 
وی از آموزش 700 دانش‌آموز گچسارانی از مدارس مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: طی این آموزش‌ها اطلاعات لازم در خصوص استفاده از خوراکی‌های مضر و مفید به دانش‌آموزانی از مدارس ولایت، شهید اندرزگو، نیایش، شهید کاظمی و ارشاد ارائه شده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.