تراکنش‌های نمایشگاه از مرز 430 هزار گذشت/ افزایش اجرای طرح اسکان دانشجویی

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام 430 هزار تراکنش در پایان چهارمین روز نمایشگاه خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسین‌پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی با اشاره به تعداد تراکنش‌ها گفت: از آغاز نمایشگاه تا پایان روز شنبه (18 اردیبهشت) 430 هزار  تراکنش موفق در نمایشگاه انجام شد.
 
وی افزود: روز شنبه (18 اردیبهشت) 95 هزار تراکنش در نمایشگاه انجام شد. مقایسه این آمار با میزان تراکنش‌های نسبت به روز مشابه در نمایشگاه سال گذشته، نشان از افزایش 5 درصدی تراکنش‌ها دارد.
 
اجرای طرح اسکان دانشجویی بازدید از نمایشگاه کتاب افزایش یافت
امیرمسعود شهرام نیا با اشاره به اینکه دانشجویان از جمله استقبال کنندگان نمایشگاه هستند، افزود: با فراهم آوردن اسکان دانشجویی، این شانس به دانشجویان داده شده تا تعداد روزهای بیشتری از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کنند.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه فروش کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران را با توجه به افزایش استقبال کنندگان، عالی دانست و گفت: با توجه به افزایش بازدیدکنندگان، نمایشگاه کتاب شرایط ثابت خود را به دست آورده و با آرامش در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، در سه روز اول نمایشگاه قریب به سه هزار نفر از دانشجویان و طلاب در مراکز مشخص شده اسکان یافتند.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه در شهرآفتاب برگزار می شود.  مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار