کرمانشاه؛

در راستای ایجاد امنیت مردم کوتاهی نمی کنیم

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: در راستای ایجاد امنیت برای مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، در حاشیه اجرای حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی هرسین، گفت:این فرد شهریور ماه سال گذشته به همراه دو نفر دیگر اقدام به سرقت مسلحانهاز طلافروشی در شهر هرسین کرده بود.

وی ادامه داد: این سارق به همراه همدستانش با استفاده از سلاح گرم کلاشینکف اقدام به سرقت کرده و بعد از جمع آوری طلاها و به صدا در آمدن آژیر طلافروشی پا به فرار گذاشته و به محض ورود به خیابان شروع به تیراندازی می‌کند که انجام این تیراندازی منجر به مجروحیت چند نفر از عابران و رهگذران بی گناه شهر هرسین می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: انجام این سرقت مسلحانه و تیراندازی در سطح شهر موجب ایجاد رعب و وحشت عجیبی در شهر هرسین شده بود که همین نکته دستگاه قضایی استان را مصمم کرد با جدیت ویژه ای به این پرونده نگاه کند.

ملکی تصریح کرد: با پیگیری ویژه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مدت زمان کمتر از یک ماه سارقین دستگیر شده و به همت رییس کل دادگستری استان، دادستان و رییس دادگستری شهرستان هرسین پرونده آنها سریعا مورد رسیدگی ویژه قرار می گیرد و به اتهام محاربه حکم اعدام این سارق صادرشد.

وی تاکید کرد: حکم اعدام این سارق در دیوان عالی کشور نیز تایید شده و امروز در ملاء عام شاهد اجرای آن هستیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار