قزوین؛

تجلیل از خیران مدرسه ساز ناحیه یک

در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه یک قزوین از خیران این ناحیه تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور در این مراسم گفت: در سال گذشته 11 هزار و 400 کلاس درس با زیر بنای یک میلیون و 580 هزار متر مربع با مشارکت مردم و دولت ساخته شده است.

خدیجه نیزاری افزود:از آغاز فعالیت خیرین از سال 1379 تا کنون بیش از 100 هزار کلاس درس ساخته شده که میانگین روزی 7 کلاس درس است .

وی افزود: تعهدات خیرین در سال گذشته بالغ بر 800 میلیارد تومان است .

رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور همچنین با اشاره به پروژه های تحویلی مردمی و مشارکتی استان قزوین گفت:هزارو 7 کلاس درس با زیر بنای 139 هزار و 683متر مربع و با هزینه 147 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده است.

بگفته نیزاری 5 هزار بانوی ایرانی خیر مدرسه ساز هستند.

مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش هم تعداد خیران ناحیه یک را  64 نفر اعلام کرد و گفت:  بیش از 20 درصد مدارس ناحیه یک قزوین خیر ساز هستند.

غلامی تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل ناحیه یک را بیش از 67 هزار نفر بیان کردو افزود: 21هزار و 124 دانش آموز معادل بیش از 31 درصد از آنها در این مدارس درس می خوانند.

وی اظهارکرد: پارسال 12 پروژه نیمه تمام از سوی خیران ناحیه یک تکمیل و به بهره برداری رسید.

در این مراسم خیران دو تابلوی بوم رنگ دانش آموزان به مبلغ 3 میلیون و 900 هزار تومان جهت کمک به مدارس کم بضاعت این ناحیه خریداری کردند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.