زهیوی: گلزنی بیت سعید بهترین اتفاق دیدارمان مقابل پدیده بود

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار سختی بود اما از کسب پیروی مقابل پدیده خوشحال هستیم.

رحیم زهیوی، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد بیان کرد: بسیار دیدار سختی مقابل پدیده داشتیم ، شاگردان مهاجری بسیار در این دیدار خوب بازی کردند و موقعیت های خوبی نیز داشتند اما خدا روشکر تیم ما هدفش کسب 3 امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم و از این بابت نیز بسیار خوشحال هستیم.

وی افزود: در دقایقی از بازی که با بازیکانان پدیده صحبت می کردیم ، آن ها می گفتند اگر در این دیدار شکست خوریم ، جریمه می شویم و به همین دلیل  بازیکانان پدیده با تمام توانشان در این دیدار حضور یافتند اما دهمانطور که گفتم لطف خدا و تلاش بازیکانا و کادرفتی بود که موفق شدیم به پیروزی برسیم.

زهیوی درباره گلزنی بیت سعید اظهار داشت: حسن در چند هفته گذشته فشارهای زیادی را تحمل کرده و از گلزنی وی به پدیده و شکستن طلسم 14 بازی بدون گل وی خوشحال هستم ،امیدوارم بیت سعید این روندش را ادامه دهد تا بتوانیم به قهرمانی دست یابیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درپایان گفت: هدفمان در پایان لیگ پانزدهم قهرمانی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به آن دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار