یزد؛

بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی با مشارکت مردم

فرماندار يزد گفت: بايد زمينه ی مشاركت عموم مردم را در برنامه هايی كه جهت بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود، فراهم آوريم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جلسه هماهنگی برنامه های نيمه شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان يزد به رياست فرماندار يزد تشكيل شد.

محمود شاكری شمسی در اين جلسه با تبريك فرا رسيدن اعياد شعبانيه اظهار داشت: محتوا بخشی و تبیین برنامه‌های نیمه شعبان و دهه مهدویت یک ضرورت است که لازم است با دقت و ظرافت در همه فعالیت‌های این ایام لحاظ شود.

فرماندار يزد با بيان اينكه جشن های سالروز ولادت منجی عالم بشريت حضرت مهدی (عج) بايد با رويكرد مشاركت مردمی برگزار شود افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند در برگزاری هر چه بهتر اين جشن ها نقش آفرين باشند.

وی خواستار رعايت مباحث ترافيكی و نظم و انضباط در معابر و خيايان اصلی شهر شد و تصريح كرد: مساجد و حسينيه ها ظرفيت خوبی برای برگزاری جشن های اعياد شعبانيه دارند.

شاكری شمسی در ادامه گفت: بايد در اين راستا زمينه مشاركت عموم مردم را در برنامه هايی كه جهت بزرگداشت اين مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود، فراهم آوريم.

وی در بخشی ديگر از سخنان خود با گراميداشت ياد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ويژه شهدای عمليات بيت المقدس خاطرنشان كرد: همزمانی نيمه شعبان و سالروز آزاد سازي خرمشهر را به فال نيك می گيريم و اميدواريم با ظهور حضرت مهدی موعود(عج) ظلم مستكبران بر مظلومان هر چه سريعتر پايان پذيرد و جهان مملو از آرامش، عدالت و آسايش شود.

فرماندار يزد در پايان  بر آگاه سازی و آشنايی نسل جوان با مفاهيم و ارزشهای دفاع مقدس تأكيد كرد و افزود: دفاع مقدس بخشی از هويت هر ايرانی است كه اگر به آن پرداخته نشود اين هويت از دست خواهد رفت.

انتهای یپام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار