شهروندخبرنگار گیلان؛

مناطق ییلاقی شیرآباد در چنگال زمین‌خواران + فیلم

شهروندخبرنگار ما فیلمی از ساخت‌وساز در منطقه ییلاقی آترحماری شیرآباد تالش گیلان ارسال کرده است.

مناطق ییلاقی شیرآباد در چنگال زمین‌خواران + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از ساخت‌وساز در منطقه ییلاقی آترحماری شیرآباد تالش گیلان ارسال کرده است.



منبع: شهروندخبرنگار گیلان




بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: روستای شیرآباد یکی از روستاهای شهرستان تالش می باشد  این روستا کمترین فاصله بین کوه و دریا را دارد. روستای شیرآباد در کیلومتر  ۳۵جاده هشت پر به آستارا قرار دارد. این روستا از محله های بنام های بازارمحله ، هلیس محله ، شاه گل دی محله (شیرآباد محله ) ، اوتار محله ، اوستاقاسم محله ، کوستان محله و سیدمحله (سیدلر یا سادات محله ) تشکیل شده است . زبان اکثر مردم ترکی می باشد .


لینک مستقیم دانلود



 برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید جعفر یحیایی شیراباد از شهرستان تالش
۱۴:۰۷ ۲۳ تير ۱۳۹۶
حضرات مسولین...دست بکار شید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
من از اهالی شیرآباد تالش هستم تهمت زدن به مردم زحمتکش و شهید پور شیرآباد کار خداپسندانه ای نیست(22 شهید. بیشترین شهدا به نسبت جمعیت در کل گیلان و شاید کل ایران) ای کاش شما از مسجد و قبرستان این ییلاق که چهار شهید بزرگوار را در خود جا داده به تصویر می کشیدی.مردم شیرآباد سالهاست که در اینجا زندگی میکنند مردگانشان را در اینجا دفن میکنند حتی تاریخ بیشتر قبر ها مشخص نیست و اجازه نمیدهند که زمین خواری پا به ییلاقشان بگذارد.در ضمن پول همه مردم شیرآباد را جمع کنی به 30 میلیون نمی رسد !!!
آخرین اخبار