«روز مبادا» و تجربه حضور کارگردان فیلم در جشنواره‌های خارجی

اولین اثر بلند سینمایی فائزه عزیزخانی در سه جشنواره خارج از مرزها حضورخواهد داشت.

فائزه عزیزخانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت فیلم «روز مبادا» جهت حضور در جشنواره‌های خارجی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این فیلم از پنجم تا دهم خرداد در کلن آلمان و به صورت هم زمان از دهم تا هفدهم خرداد در فرانکفورت و پاریس نمایش داده می‌شود.

وی در خصوص حضورش در این جشنواره‌ها و اهمیت آن عنوان کرد: من به اتفاق مادرم فقط در جشنواره کلن حضور پیدا می کنیم. از طرفی حضور در این جشنواره‌های ایرانی خارج از کشور از اهمیت بالایی برخوردار است چون ایرانی‌های مقیم خارج از کشور نیز نسبت به اثر تولیدی شما نظر داده و کیفیتش را مورد تحلیل قرار می دهند.

این کارگردان در بخش پایانی صحبت های خود استقبال از «روز مبادا» توسط مخاطبان خارج از کشور را این طور پیش بینی کرد: واقعا پیش بینی کار دشواری است اما بازتاب افرادی که در آن طرف مرزها فیلم را دیدند رضایت بخش بوده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «روز مبادا» در بخش هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. 

عوامل بازیگران عوامل فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان : فائزه عزیزخانی، مشاور کارگردان : عباس کیارستمی ، مدیر فیلمبرداری : مجید گرجیان، تدوین : مصطفی خرقه پوش ، صداگذاری و میکس : پرویز آبنار، صدابردار: علی گراکوهی، مدیر تولید : عباس کلانتری،دستیار کارگردان : چاوش هنر آموز، عکاس:امید صالحی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تهیه کنندگان :  نگار اسکندرفر و محمد احمدی.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار