رانیری بهترین مربی فصل ایتالیا شد

سرمربی موفق تیم فوتبال لسترسیتی جایزه بهترین مربی فصل 2016-2015 ایتالیا را از آن خود کرد.

رانیری بهترین مربی فصل ایتالیا شد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسمی که امروز ( دوشنبه) در رم برگزار شد کلودیو رانیری به دلیل موفقیت فوق العاده خود  در هدایت تیم گمنام لستر سیتی به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس ،به عنوان  بهترین مربی این فصل ایتالیا انتخاب شد.  

رانیری 64 ساله دو روز پس از بالای سر بردن بزرگترین جایزه فوتبال انگلیس ،به شهر خود، رم برگشت تا جایزه انزو بیرزوت را کسب کند.
 
این جایزه که به نام  و به افتخار انزو بیزوت مربی ایتالیا و فاتح جام جهانی1982 نامگذاری شده است هر ساله به بهترین مربی این کشور اهدا می شود.

رانیری همچنین با حضور در مقر کمیته المپیک ایتالیا در رم جایزه نخل طلایی را ( بالاترین نشانی که کمیته المپیک ایتالیا به مربیان می دهد) دریافت کرد.

 از زمانی که جایزه بیرزوت در سال 2011 معرفی شده ، 6 مربی موفق به کسب این جایزه شده اند ، اما رانیری دومین مربی است که برای کسب موفقیت در خارج از فوتبال ایتالیا،این جایزه را کسب کرده است.
 
پیشتر،کارلو آنچلوتی در سال 2014 پس از هدایت رئال مادرید  به دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا این جایزه را به دست آورد.
 
ممکن است این جایزه آخرین جوایز رانیری نباشد، هفته گذشته ماتئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا  گفت که او پیشنهاد اعطای نشان برتردولت را به رانیری مطرح کرده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار