اردبیل؛

اجرای طرح تولید انرژی خورشیدی در اردبیل

معاون استاندار اردبیل گفت: طرح تولید انرژی خورشیدی با ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اقبال عباسی در جلسه هماهنگی و مکان‌یابی برای اجرای طرح تولید انرژی خورشیدی در استان اردبیل اظهار داشت: طرح تولید انرژی خورشیدی با اهتمام سرمایه‌گذاران خارجی در استان اجرا می‌شود که در این زمینه مقدمات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اخذ موافقت‌های اولیه برای اجرای این طرح در استان بیان کرد: این طرح که برای نخستین بار در استان اردبیل اجرا می‌شود با سرمایه‌گذاری 350 میلیارد تومان راه‌اندازی شده و زمینه برای تولید 50 مگاوات برق در اردبیل فراهم می‌شود.

معاون استاندار اردبیل از اختصاص 30 هکتار از اراضی ملی برای اجرا و راه‌اندازی این طرح در استان خبر داد و افزود: این میزان اراضی در 4 منطقه استان در نظر گرفته شده که تلاش و جدیت بر این است تا با همفکری و مشارکت لازم بتوانیم اجرای این طرح را در یک منطقه مناسب متمرکز کنیم.

عباسی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در این حوزه موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع موانع و مشکلات اجرای این طرح اقدام کرده و راهکارهای لازم برای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح را ارائه دهند تا بتوانیم با به‌کارگیری این راهکارها زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.