اهواز؛

مناطق محروم خوزستان میزبان جشن‌های ۱۰ هزار نفری شعبانیه

جشن‌های اعياد شعبانیه با حضور بیش از ۱۰هزار نفر از مردم در مناطق محروم استان خوزستان برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، از برگزاری جشن‌های شعبانیه با حضور بیش از ۱۰هزار نفر از مردم در مناطق محروم استان خوزستان خبر داد.

امید ملک‌پور‌ زارع، با بیان اینکه این سلسله از جشن‌ها از شامگاه گذشته ۲۰ اردیبهشت‌ماه در حمیدیه با حضور مردم، خیران و مسئولان آغاز شد، گفت: ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ اردیبهشت‌ماه پارک شبیشه از توابع باوی و روستای مشرفه غیزانیه به صورت همزمان میزبان جشن‌های اعیاد شعبانیه خواهند بود.

ملک‌پور زارع تصریح کرد: تمامی بخش‌های جشن به زبان عربی است که سخنرانی سخنرانانی همچون آیت‌الله حیدری و شیخ سید خضر موسوی و همچنین اجرای گروه‌های نمایش از دیگر بخش‌های این جشن‌ها است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این گونه جشن‌ها ایجاد فضایی شاد میان مردم ولایتمدار این مناطق و خنثی‌سازی تبلیغات دروغین وهابیت در خوزستان است، افزود: فردا ۲۲ اردیبهشت‌ماه روستای شطیط از توابع شهرستان آبادان و روستای آبشار از توابع شادگان جشن‌های میزبان اعیاد شعبانیه خواهند بود و در روز ۲۳ از ماه جاری منطقه کوی علوی و روستای جدیده از توابع خرمشهر آخرین میزبانان سلسله جشن‌های اعیاد شعبانیه هستند.

یادآور می شود، سسله جشن‌های ۱۰هزار نفری اعیاد شعبانیه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و فرماندهان حوزه‌های بسیج شهری و روستایی در مناطق کم‌برخوردار و روستاهای محروم استان خوزستان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.