ساری،

نمایش ایستادگی زیر پرچم اسلام

مدافعان حرم ایستادگی زیر پرچم اسلام را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت اولین شهید مدافع حرم قائم شهر محمد‌ بلباسی ، به اتفاقات چند روز اخیر در خان طومان اشاره کرد و گفت: در روستای خمسه در کنار منطقه خان طومان زمین به گونه ‌ای بود که دشمن به طور کامل بر خطوط ما مشرف بود اما فرزندان شما مردانه جنگیدند.

سردار محمد تقی شاهچراغی افزود: شهید محمد ‌بلباسی و همه شهدای مدافع حرم برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و خواسته‌های انبیای الهی وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه پاسداران سمنان گفت: دشمن برای شکستن روحیه و انگیزه و ایجاد یأس و نومیدی تصاویری از شهدای خان طومان پخش کرده ولی همین مدافعان حرم در سه مرحله در نهایت شدت و قوت یا حمله دشمن مقابله کردند.

سردار شاهچراغی افزود: خون شهدای عزیر مظلوم ما برای همراهی، همدلی، يكپارچگی، دوستی، صفا و صميت بر روی زمین ریخت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هم در این مراسم گفت: استکبار جهانی در هر عصر و زمان، با حق طلبی ناسازگاری دارد که باید در برابر او علم مقاومت برافرازیم.

آيت اله علی معلمی افزود:اين شهيد يک عنصر نظامی زبده و انسانی وارسته معرفی کرد و افزود: ويژگی های اخلاقی و عقیدتی بارز در محمد بلباسی موجب شد تا او لیاقت شهادت در راه خدا را پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، ایستادگی ، پرچم ، اسلام ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار