ادای احترام معاون رئیس جمهوری به مقام شهدای كرمان

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای كرمان به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام كرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی روز سه شنبه با همراهی كاروان تدبیر و امید در سفر به استان كرمان با حضور در گلزار شهدای استان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهدای حرم از پرداخت مطالبات سال 91 خانواده ایثارگران در مناطق محروم طی چند ماه آینده خبر داد.

وی با جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حاضر در محل دیدار و گفت‌ و گو كرد.

افتتاح فاز ورزشی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، شركت در نشست رئیس جمهوری با علما، ایثارگران و برگزیدگان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از برنامه های سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رئیس جمهوری امروز (سه شنبه) در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید وارد كرمان شد.

دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شركت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، بازدید و افتتاح چند پروژه، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از جمله برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهوری به دیار كریمان است.

معاونان رئیس جمهوری و وزرا در این مدت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار