پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشگاهها محدودیت ندارد

مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان از عدم محدودیت در پذیرش جذب دانشجویان غیرایرانی و ارزیابی کیفیت آموزشی، سلامت جسم و روان آنها خبر داد.

صمد حاج جباری مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با
خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از ارزیابی کیفیت آموزشی دانشجویان غیر ایرانی و انجام اقداماتی در جهت ارتقای وضعیت آموزشی آن ها خبر داد و اظهار کرد: قرار است وضعیت سلامت روان، جسم و همچنین کیفیت آموزشی دانشجویان غیر ایرانی با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده‌ای در این مراکز برای این دانشجویان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نتایج این بررسی ها برای رفع مشکلات احتمالی به سازمان امور دانشجویان منتقل می شود افزود: مقدمات این امر فراهم شده و از مهرماه به صورت قطعی اجرا می شود.

حاج جباری همچنین درباره اعطای بورس به دانشجویان غیرایرانی گفت: برای سال 95 اعطای بورسیه به ظرفیت یک هزار و 500 نفر از دانشجویان غیرایرانی، پیشنهاد شده  و کارگروه های این امر در حال شکل گیری هستند.

وی یادآور شد: اعطای بورس به این ظرفیت نسبت به سال گذشته، 50 درصد رشد دارد، این در حالی است که برای پذیرش دانشجوی غیر ایرانی غیر بورسیه محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار