تبریز؛

نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان در تبریز

سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز درتبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛طبق روال دو دوره قبلی ، در این دوره نیز نقاشی های کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش جمعیت به نمایش گذاشته شده و به نفع خود کودکان به فروش می رسد.

 همچنین مراسم افتتاح نمایشگاه و  جشن پانزدهمین سالگرد تاسیس جمعیت  در تاریخ 24 اردیبهشت  در سالن اقبال آذری مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بدینوسیله ضمن تشکر از کلیه یاوران ، خیرین و مردم نوع دوست شهر تبریز به خاطر همراهی جمعیت در 15 سال گذشته ،از عموم مردم نوع دوست شهر تبریز دعوت می گردد که با شرکت در مراسم افتتاح و جشن پانزده سالگی جمعیت؛ ما را در کمک و یاری رسانی  به کودکان مبتلا به سرطان و دانش آموزان مستعد بی بضاعت یاری نمایند.

لازم بذکر است مراسم افتتاح  سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز روز جمعه 24 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود و ساعات بازدید از مورخه 24/2/1395 لغایت 30/2/1395 از ساعت 10 صبح تا 8 شب در  بلوار 29 بهمن،مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز، بیمه رازی با مشارکت و حمایت های خود به عنوان حامی نمایشگاه ، نقش موثر و فعالی در تامین هزینه های درمانی این کودکان  دارد . این مجموعه به عنوان یک سازمان موثر ملی و بین المللی با دغدغه های انسان دوستانه و مسئولیت اجتماعی نسبت به سازمان های مردم نهاد و مردم عزیز کشورمان ، همواره در کنار آسیب دیدگان و قشرهای مختلف کشور عزیزمان بوده است.

گفتنی است، جمعیت خیریه قلب های سبز، به عنوان یک تشکل غیر انتفاعی، غیر دولتی و با  اهداف آموزشی- تحصیلی مجوز اولیه خود را از سازمان ملی جوانان در اردیبهشت ماه 1380 اخذ کرده است. این جمعیت در تاریخ 21/1/1387تحت شماره 876 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تبریز ، بعنوان یک موسسه غیرتجاری به ثبت رسیده و از همان تاریخ فعالیت های  تخصصی خود را، در امر حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت شروع کرده است.

جمعیت خیریه قلب های سبز  با رایزنی ها و ارتباط گسترده ای که با موسسه محک تهران (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) داشته است ، توانسته به عنوان یاور موسسه محک، کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را از لحاظ هزینه های درمانی تحت پوشش خود درآورد و تاکنون مبالغ زیادی را با کمک و یاری موسسه محک برای درمان این عزیزان هزینه نماید.

کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز، شامل کودکان تبریز، شهرستان ها و استان های مجاور می باشد.همچنین جمعیت خیریه قلبهای سبز از ابتدای سال 1392 کودکان مبتلا به بیماری های شبه سرطانی (آنمی) تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را نیز تحت پوشش حمایت های مادی و معنوی خود قرار داده است.

موسسه خیریه قلبهای سبز با دید خیرخواهانه و انسان دوستانه خود به لحاظ مادی و معنوی همراه درمان کودکان مبتلا به سرطان بوده و تمام هزینه های درمانی 750  کودک مبتلا به سرطان تحت پوشش این جمعیت تا کنون را پرداخت می نماید که عمده این مساعدت ها از منابع مردمی و همیاری موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک  بوده است و همچنین این موسسه در مسیر حمایتهای مادی و معنوی از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت تا کنون بالغ بر 250 دانش آموز و دانشجو بصورت مستقیم با پرداخت تمام هزینه های تحصیلی و بیش از 1000دانش آموز را بصورت غیر مستقیم با پرداخت برخی از هزینه های تحصیل تحت پوشش خو قرار داده است .

شایان ذکر است جمعیت با دارا بودن بیش از  3500 عضو داوطلب متشکل از نيروهاي جوان و تحصيل کرده ،  اساتيد دانشگاهها ، پزشکان ، متخصصان ، تجار و خيرين بنام شهر بدون هيچگونه چشمداشت مادي و فقط با نيت خير و نوعدوستي قدم در اين راه نهاده اند و تاکنون براي پيشبرد اهداف جمعيت تمام تلاش خود را نموده اند .

لازم به ذکر است که در طی سالهای گذشته شرکت بیمه رازی با  حمایت های مادی و معنوی خود از :  زلزله زدگان اهر-هریس- ورزقان، تیم فوتبال کودکان سندرم داون ، سیل زدگان سیرجان(جاده هراز) و حمایت از گروه هنری دستان گویا (ناشنوایان) مسئولیت پذیری و تعهد خود را نسبت به افراد نیازمند کشور عزیزمان ثابت کرده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.